پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید وانت نیسان

وانت های تولید داخل همچنان از 3 ستاره کیفی برخوردارند

طبق ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، وضعیت کیفیت گروه وانت‌های تولیدی داخل در بهمن ماه امسال نشان می‌دهد که همچنان کیفیت وانت‌ها سه ستاره باقی‌ مانده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این در حالی است که وانت‌ها به‌عنوان خودروهای کار در کشور مورد استفاده قرار گرفته و قشر […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

طبق ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، وضعیت کیفیت گروه وانت‌های تولیدی داخل در بهمن ماه امسال نشان می‌دهد که همچنان کیفیت وانت‌ها سه ستاره باقی‌ مانده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این در حالی است که وانت‌ها به‌عنوان خودروهای کار در کشور مورد استفاده قرار گرفته و قشر وسیعی از مردم، از آن کسب درآمد می‌کنند و پیشتر به این موضوع به تفصیل پرداخته شده است. کیفیت پایین وانت‌های تولیدی طی چند سال اخیر در شرایطی رخ می‌دهد که وانت‌ها جزو خودروهای پرتیراژ در هر ماه به حساب می‌آیند.

طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته از وضعیت کیفیت خودروهای وانت تولیدی در بهمن ماه 1399، در سطح قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی سه ستاره کیفی از، تپنج ستاره را کسب کرده است.

در گروه قیمتی دو نیز وانت نیسان ریچ، سایپا 151، وانت کارا 2000 تک‌کابین تیپ 3 و وانت کارا 2000 دوکابین تیپ 3 توانسته‌اند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در همین سطح قیمتی وانت آریسان ایران‌خودرو دیزل دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

پایین‌ترین سطح کیفی در تولید وانت‌ها متعلق به وانت نیسان تک‌سوز و تک‌سوز آپشنال، وانت نیسان دوگانه‌سوز و دوگانه‌سوز آشپنال (که همگی تولید گروه خودروسازی زامیاد است) در سطح قیمتی دو، متاسفانه تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

عقاب ها!/ نگاهی به موتورسیکلت ها و خودروهای جنگ تحمیلی

محبوب ترین خودروی کار گروه بهمن با امکانات جدید عرضه شد

یوآز، پیکاپ روسی در ایران چند قیمت می خورد ؟

وانت فوتون سه ستاره کیفی دریافت کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی