پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام ایکس 33

محصولات جدید مدیران خودرو در سال 1399 

شرکت مدیران خودرو در سالی که گذشت علیرغم وجود مشکلات بسیار حاکم بر صنعت خودرو موفق شد تا 2 نسخه جدید از پر طرفدارترین محصولات خود را به بازار معرفی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سال 1399 سالی سخت برای صنعت خودروسازی کشور و شرکت های خودروساز بود ، تحریم های سخت و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

شرکت مدیران خودرو در سالی که گذشت علیرغم وجود مشکلات بسیار حاکم بر صنعت خودرو موفق شد تا 2 نسخه جدید از پر طرفدارترین محصولات خود را به بازار معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سال 1399 سالی سخت برای صنعت خودروسازی کشور و شرکت های خودروساز بود ، تحریم های سخت و شیوع ویروس کرونا بر بسیاری از فعالیت های خودروسازان تاثیر گذار بود .

یکی از شرکت های نسبتا فعال، شرکت مدیران خودرو بود که با وجود تمام فشارهای ذکر شده توانست 2 محصول پر طرفدار و خوش سابقه خود را با مدل به روز شده به بازار ایران مطابق با نیاز و خواسته مشتریان ایرانی عرضه کند .

نوبت هم باشد اول به معرفی محصول پیشکسوت مدیران خودرو یعنی ام وی ام ایکس 33 می رسد. سال 99 مدیران خودرو قدیمی ترین محصول موجود خود را که اتفاقا فروش بسیار خوب و محبوبیت بالایی داشته با نسخه چهارم وارد بازار کرد ، در بخش طراحی ایکس 33 جدید از جلوپنجره نسل جدید محصولات مدیران خودرو چون ایکس 55 بهره می برد که DNA محصولات جدید شرکت مدیران خودرو را نشان می دهد .

ام وی ام ایکس 33

در نمای داخل فرمان جدید ایکس 33 نیز مشابه مدل ایکس 55 بوده و از سبک روز طراحی برند استفاده می کند. اما تغییرات اصلی در بخش فنی و امکانات رخ داده تا مطابق روز و نیاز بازار عرضه شود. گیربکس 5 سرعته اتوماتیک با کارایی و هماهنگی مناسب برای این محصول جدید انتخاب شده است ، در بخش امکانات ایمنی می توان اضافه شدن سیستم پایداری الکترونیکی (ESP ) و سیستم های کنترل ضد لغزش TCS و کنترل در سربالایی HHC را اشاره کرد که در بحث ایمنی رانندگی تاثیر بسیار مطلوبی دارد و در بخش رفاهی نیز میتوان به فرمان برقی اشاره کرد تا در مجموع یک کراس اوور محافظه کار اما با امکانات به روز را به بازار عرضه کند.

اما دیگر محصول به روز شده و خوش سابقه شرکت مدیران خودرو ام وی ام 315 بوده که مدل جدید آن با پسوند پلاس عرضه شده است.

ام وی ام 315

هاچ بک زیبا و پر طرفدار که حالا مدل پلاس آن زیباتر و به روزتر شده در نمای جلو و عقب شاهد تغییراتی در جهت به روز تر شدن و زیباتر شدن آن هستیم ، همچنین یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک نیز بر روی این خودرو نصب شده تا بدل به یک گزینه شهری راحت و کارآمد گردد .

مشابه ایکس 33 ، سیستم پایداری الکترونیکی ESP ، فرمان برقی به لحاظ ایمنی و رفاهی به این خودرو افزوده شده اند ، همچنین سان روف برقی نیز از دیگر آپشن های این خودرو است تا مدیران خودرو هاچ بک محبوب خود را با لیستی از تجهیزات به روز به بازار عرضه کند.

به هر روی امید می رود تا سال 1400 این شرکت بتواند طبق برنامه خود محصول لوکس و جدید را در سگمنت های مختلف عرضه کند و امکان خرید خودروهای جدید و به روز را برای جامعه مصرف ایرانی فراهم سازد.

انتهای پیام/

آشنایی با طرح ” خرید و فروش خودروهای کارکرده ” مدیران خودرو در نمایندگی لطفی پور

ام وی ام ایکس 33 جدید مجهز به گیربکس اتوماتیک

معرفی مدل به روز شده ام وی ام ایکس 33

چرا ام وی ام ایکس 33 در بازار ایران موفق بود؟

شمارش معکوس برای ورود ام وی ام ایکس 55 به بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی