پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتوریار پلیس

طرح “موتوریار” تنها برای برخورد با تخلفات رانندگی راکبان موتورسیکلت است

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: اجرای طرح موتوریار مربوط به تخلفات راکبان موتورسیکلت و نه جرائمی است که با استفاده از موتورسیکلت در سطح تهران انجام می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سؤال که آیا اجرای طرح “موتوریار” از برخورد […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: اجرای طرح موتوریار مربوط به تخلفات راکبان موتورسیکلت و نه جرائمی است که با استفاده از موتورسیکلت در سطح تهران انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سؤال که آیا اجرای طرح “موتوریار” از برخورد با جرائمی همچون سرقت که با استفاده از موتورسیکلت صورت می‌گیرد، کاسته است؟ اظهار کرد: خیر؛ اجرای طرح موتوریار مربوط به تخلفات راکبان موتورسیکلت و نه جرائمی است که با استفاده از موتورسیکلت در سطح تهران انجام می‌شود و همچنان در بحث کشف موتورسیکلت و خودروهای مسروقه نیز اقدامات خود را انجام می‌دهیم.

رئیس پلیس راهور تهران افزود: طرح موتوریار مربوط به تخلفات ترافیکی همچون عدم استفاده از کلاه توسط راکب موتورسیکلت، عبور از چراغ قرمز، حرکت در خلاف جهت و تردد موتورسیکلت در خط ویژه است که به جای توقیف و انتقال موتورسیکلت متخلف به پارکینگ انجام می‌شود.

وی اشاره کرد: همکاران بنده در تهران روزانه تعداد قابل توجهی از موتورسیکلتهای سرقتی را کشف می‌کنند.

گفتنی است در طرح موتوریار، فرد متخلف به جای اینکه موتورسیلکتش به پارکینگ منتقل شود، با پوشیدن کاوری که برای همین منظور طراحی شده، در حوزه روان‌سازی ترافیک به پلیس کمک می‌کند.

انتهای پیام/

جریمه یک میلیونی پلاک های غیر بومی در شهرهای قرمز

دو دستگاه “تارا” در انتظار برندگان دو مسابقه تلویزیونی‌

همیاران پلیس، حوادث جاده‌ای را کاهش می‌دهند

طرح منع تردد شبانه در نوروز برقرار است

خودروهای متخلف چهارشنبه آخر سال تا ۱۵ فروردین توقیف می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی