پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایبرستر ام جی (1)

آشنایی با سایبرستر، رودستر کانسپت ام جی

شرکت ام جی در تازه ترین اقدام خود، یک خودرو رودستر کانسپت به نام سایبرستر را معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ظاهرا شرکت ام جی اعتماد زیادی به کانسپت سایبرستر خود دارد که قبل از معرفی رسمی در نمایشگاه خودرو شانگهای دست به رونمایی آن زده است. شرکت های خودروساز برای ارائه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

شرکت ام جی در تازه ترین اقدام خود، یک خودرو رودستر کانسپت به نام سایبرستر را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ظاهرا شرکت ام جی اعتماد زیادی به کانسپت سایبرستر خود دارد که قبل از معرفی رسمی در نمایشگاه خودرو شانگهای دست به رونمایی آن زده است.

شرکت های خودروساز برای ارائه جدیدترین سبک طراحی خود در محصولات آینده خود دست به معرفی خودروهای مفهومی یا همان کانسپت می زنند که ام جی هم برای یادآوری سابقه برند ام‌جی در ساخت مدل‌های هیجان‌­انگیز، با معرفی این رودستر پیش نمایشی از خودروهای اسپرتی که احتمالاً در آینده توسط این برند ساخته می شود را ارائه کرده است.

فرم منحنی کاپوت، چراغ‌های جلو که با نام Magic Eye از سوی سازنده معرفی شده و پس از روشن شدن خودرو آشکار می‌­شوند و طرح آیرودینامیک سپر جلو با کانال‌هایی که احتمالاً جریان هوا را به سوی کالیپر ترمزهای جلو هدایت می­‌کنند، مهمترین نکاتی بوده که در نمای جلوی این خودرو جلب توجه می­‌کنند.

سایبرستر ام جی (2)

قاب شیشه جلو با ارتفاع کم و طرح ساده نیز می­‌تواند یادآور مدل‌هایی همچون MG B باشد. رکاب­‌های جانبی، خطوط شکسته نمای جانبی، رینگ‌های بزرگ با تایرهای میشلین و گلگیر عضلانی عقب هم در نمای کناری چشم بیننده را به سوی خود می­‌کشانند.

در نمای عقب هم علاوه بر دیفیوزر بزرگ و لوگوی MG، با نوار سرتاسری LED و طرح خاص چراغ‌های عقب روبرو هستیم که تاحدی طرح پرچم انگلستان را تداعی می‌­کنند.

سایبرستر ام جی (3)

کارل گوتهام که ریاست مرکز طراحی سایک در شهر لندن را برعهده دارد، سایبرستر را خودرویی هیجان‌­انگیز توصیف کرده که در عین وفاداری به گذشته برند ام‌جی، نمایش‌دهنده فناوری و طراحی پیشرفته بکار رفته در خودروهای این شرکت در آینده است.

شرکت ام‌جی فعلاً از انتشار مشخصات فنی این خودرو پرهیز کرده اما تا این لحظه می­‌دانیم که سایبرستر روی پلتفرم انحصاری برای خودروهای برقی این برند ساخته شده و قادر است با یک بار شارژ باتری­‌ها تا 800 کیلومتر مسافت را طی کند. قابلیت ارتباطی 5G و دستیابی به سرعت صد کیلومتر برساعت در کمتر از 3 ثانیه، سایر ویژگی‌­های مهمی است که فعلاً درباره این خودرو می‌دانیم.

انتهای پیام/ منبع: باما

آشنایی با محصول جدید ام جی

نگاهی به ام جی RX5 ، کراس اووری گمنام در بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی