پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت سوپر سوکو (2)

آشنایی با موتورسیکلت سوپر سوکو/ قیمت موتورسیکلت های کویر موتور + جدول

سوپر سوکو، موتورسیکلت که بدون اغراق نمی توان به راحتی از کنار گذشت. این موتورسیکلت به نوعی سمبل تلفیق چهره ای کلاسیک و تکنولوژی روز است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تب و تاب انقلابی که تسلا با سکانداری ایلان ماسک در صنعت خودرو و بازار خودروهای برقی ایجاد کرده موجب شده تا صنعت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

سوپر سوکو، موتورسیکلت که بدون اغراق نمی توان به راحتی از کنار گذشت. این موتورسیکلت به نوعی سمبل تلفیق چهره ای کلاسیک و تکنولوژی روز است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تب و تاب انقلابی که تسلا با سکانداری ایلان ماسک در صنعت خودرو و بازار خودروهای برقی ایجاد کرده موجب شده تا صنعت موتورسیکلت هم وارد دنیای پیشرانه های برقی شود و حالا این جنب و جوش برای تولید محصولی با کیفیت در صنعت موتورسیکلت هم جریان پیدا کرده است.

موتورسیکلتی که قصد داریم تا نگاهی نزدیک به آن بیاندازیم سوپر سوکو یکی از محصولات شرکت کویر موتور است.

موتورسیکلت سوپر سوکو (4)

طراحی سوپر سوکو

سوپر سوکو، موتورسیکلت که بدون اغراق نمی توان به راحتی از کنار گذشت. این موتورسیکلت به نوعی سمبل تلفیق چهره ای کلاسیک و تکنولوژی روز است.

این 2 چرخ خوش چهره، متعلق به شرکتی استرالیایی بوده و در کشور چین ساخته می‌شود. کاسه چراغ گرد، طرح کمک فنرهای جلو، زین چرمی ترکیب همه این موارد سبب می شود تا این موتورسیکلت در کنار ظاهری کلاسیک، حس لوکس گرایی هم به راکب منتقل کند.

در مجموع اگر به شما نگویند که این موتورسیکلت از پیشرانه درون سوز برخودار نیست و یا حتی اگر فلاپ‌های جانبی آن را در نظر نگیریم، تفاوت چندانی با محصولات سنتی بازار نخواهد داشت.

قسمت میانی موتور که در پیشرانه های بنزینی همیشه نقش باک بنزین را ایفا می کند در این موتورسیکلت یک دریچه قرار داده شده تا ضمن دسترسی به باتری، محلی برای قرار دادن لوازم در این قسمت باشد.

تنها نکته‌ای که ظاهر سوکو TC را از سایر هم ‌نوعان بنزینی خود متمایز می‌کند، طرح پنل‌های بغل و فلاپ هواکش زیرین است که نمایی آینده‌نگرانه و تا حدی فانتزی برای این موتورسیکلت به ارمغان آورده است.

موتورسیکلت سوپر سوکو (3)

مشخصات سوپر سوکو

موتورسیکلت برقی سوپر سوکو TC از پیشرانه برقی با قدرت ۲.۹۶ اسب‌بخار و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور نیرو دریافت می‌کند و با هر بار شارژ باتری می‌تواند بین ۶۰ تا ۸۰ کیلومتر مسافت را بسته به نوع و نحوه رانندگی بپیماید. البته این رقم در صورت وجود دو پک باتری لیتیوم-یون ۶۰ ولت- ۳۰ آمپرساعت تا ۱۶۰ کیلومتر افزایش خواهد یافت. حداکثر سرعت سوپر سوکو TC معادل ۶۴ کیلومتر بر ساعت بوده و زمان شارژ کامل باتری آن با برق شهری حدود ۷ تا ۸ ساعت به طول می‌انجامد. البته این موتورسیکلت قابلیت شارژ سریع داشته و با ۲۰ دقیقه شارژ می‌تواند مسافتی در حدود ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر را بپیماید.

سیستم تعلیق عقب از نوع مونوشاک هیدرولیکی بوده و در جلو از دو شاخه وارونه با قطر ۳۵ میلیمتر استفاده شده است. همچنین برای بخش جلو از دیسک ترمز ۲۲۰ میلیمتری با سیستم ترمز ترکیبی CBS بهره برده شده و در عقب یک دیسک ۱۸۰ میلی متری حضور دارد.

تایرهای ۱۷ اینچی، چراغهای جلو ال ای دی مجهز به سنسور نور هوشمند، سیستم‌ ضد سرقت و ریموت هوشمند، جک بغل الکترونیک، سیستم استارت بدون کلید و صفحه کیلومتر شمار ترکیبی آنالوگ- دیجیتال از جمله دیگر مشخصات و امکانات این موتورسیکلت برقی ۸۳ کیلوگرمی به شمار می‌آیند.

موتورسیکلت سوپر سوکو (1)

قیمت محصولات کویر موتور

کویر موتور نماینده انحصاری عرضه کننده موتورسیکلت سوپر سوکو در بازار کشور است. اگرچه این شرکت، در بخش موتورسیکلت ها و اسکوتر های برقی از تنوع محصول قابل توجهی برخوردار است شما اگر قصد خرید یک اسکوتر یا موتورسیکلت برقی دارید می توانید انتخابی مناسب تری داشته باشید.

در ادامه قیمت برخی از محصولات شرکت کویر موتور به شرح زیر است:

انتهای پیام/

اعلام قیمت موتورسیکلت های کویر موتور

جدیدترین قیمت موتورسیکلت های بنلی

آخرین قیمت موتورسیکلت در بازار

نظارتی بر واردات موتورسیکلت به کشور نیست/ واردات خودرو شفاف بوده است

آشنایی با 2 اسکوتر NMAX 125 و D’elight یاماها

قدرتمند ترین موتورسیکلت های جهان را نام ببرید!/ از دامون برقی تا کاوازاکی 1400 سی سی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی