پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

یوسف داودی

استفاده از توان علمی و فنی جوانان در سایپا موجب رضایتمندی مشتریان می‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای استفاده از ظرفیت داخلی جهت تولید خودروی ملی گفت: استفاده از توان علمی و فنی جوانان در سایپا موجب رضایتمندی مشتریان می‌شود. یوسف داودی نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای استفاده از ظرفیت داخلی جهت تولید خودروی ملی گفت: استفاده از توان علمی و فنی جوانان در سایپا موجب رضایتمندی مشتریان می‌شود.

یوسف داودی نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو با اشاره به تلاش مدیران سایپا به منظور استفاده از توان و ظرفیت داخلی برای تولید خودرو در داخل گفت: استفاده از توان علمی و فنی جوانان، مبتکران و دانشمندان ایرانی، همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان در خودروسازی و به‌روز کردن کیفیت و ایمنی خودروهای تولیدی به نفع کشور و قطعه‌سازان است و موجب اشتغال پایدار در داخل می‌شود.

وی با اشاره به تلاش سایپا برای تولید 10 خودروی جدید در سال جاری و 2 سال آینده افزود: طراحی پلت فرم‌های جدید خودرو و تولید خودرو براساس آن در شرکت سایپا، موجب افزایش رضایتمندی مردم و مشتریان می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی خودرو و قطعه‌سازان به خاطر ایجاد اشتغال پایدار و کمک به معیشت مردم و جوانان لازم و ضروری است، تصریح کرد:‌ هر شرکتی در راستای تنوع و افزایش کیفیت تولید خودرو در داخل اقدام کند و خودروهای مورد پسند مردم تولید شود، هم موجب رضایتمندی مشتریان می‌شود و هم درآمدی برای اقشار مختلف در کشور ایجاد می کند.

انتهای پیام/

افزایش تولید سایپا در سال تحریم و کرونا/ تولید بیش از ۴۲۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۹ در گروه خودروسازی سایپا

رییس جمهور پیشرانه جدید خانواده SP100 سایپا را تحسین کرد

افزايش 97 درصدی خدمات تلفني مركز امور مشتريان سايپا

تمديد طرح «خدمات خودرو در محل» امداد خودرو سايپا تا اطلاع ثانوی

شاهین، آریا و اطلس؛ سه ‌گانه سایپای نوین

افزایش 4.33 درصدی تولید خودرو توسط خودروسازان بزرگ کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی