پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

چرا کارت سوخت ها با تاخیر به دست افراد می رسد؟

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، علت تاخیر در تحویل کارت سوخت برخی از متقاضیان، کندی روند کار در مرحله پاکت گذاری است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، بیان کرد: هیچگونه مشکلی در صدور کارت‌های سوخت از سوی شرکتملی پخش فرآورده‌های […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، علت تاخیر در تحویل کارت سوخت برخی از متقاضیان، کندی روند کار در مرحله پاکت گذاری است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، بیان کرد: هیچگونه مشکلی در صدور کارت‌های سوخت از سوی شرکتملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران وجود ندارد. روند صدور کارت‌های سوخت به این صورت است که بخشی از آن به پلیس + 10 و نیرویانتظامی ارتباط پیدا می‌کند.

او افزود: در مورد خودرو‌های نوشماره، به صورت خودکار مشخصات فرد متقاضی را به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسالمی‌کنند که در آن جا، اطلاعات شخصی سازی شده و کارت سوخت خودرو صادر می‌شود.

کاهی ادامه داد: بعد از صدور کارت، مرحله پاکت گذاری باید انجام بگیرد که فرآیند آن خارج از مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌هاینفتی، یعنی در حوزه کاری ناجا قرار دارد. بعد از پاکت گذاری نیز، کارت‌ها به شرکت پست تحویل داده می‌شود.

او اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، در یک مقطع زمانی به دلیل تعطیلات نوروزی، پاکت گذاری به موقع صورت نگرفته و احتمالادلیل تاخیر در تحویل کارت سوخت برای برخی از متقاضیان آن، به تاخیر در پاکت گذاری در ایام نوروز مربوط می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین گفت: به صورت کلی از زمان درخواست فرد متقاضی دریافت کارت سوخت تازمان تحویل کارت به او، بین 40 روز تا دو ماه زمان نیاز است که اگر به دلایلی با تعطیلاتی مانند نوروز مواجه شویم، ممکن است اینزمان مقداری به درازا بینجامد.

او در پایان گفت: اگر این بازه زمانی برای برخی از افراد طولانی‌تر شد، می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی شرکت ملی پخشفرآورده‌های نفتی ایران که در درگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.niopdc.ir درج شده، دلیل آن را جویا شوند.

انتهای پیام/ منیع: باشگاه خبرنگاران جوان 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی