پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام ایکس 55

ام وی ام ایکس 55 ، کراس اووری متفاوت از مدیران خودرو

مدتی است که بازار خودرو، شاهد ورود بی سر و صدای یک کراس اوور خاص و متفاوت با ظاهری پخته و مقبول است. ام وی ام ایکس 55 که یک کراس اوور خاص است و شبیه به هیچ خودروی دیگری نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ایکس 55 در سال 2017 و همزمان با […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

مدتی است که بازار خودرو، شاهد ورود بی سر و صدای یک کراس اوور خاص و متفاوت با ظاهری پخته و مقبول است. ام وی ام ایکس 55 که یک کراس اوور خاص است و شبیه به هیچ خودروی دیگری نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ایکس 55 در سال 2017 و همزمان با نمایشگاه فرانکفورت آلمان توسط برخی رسانه های حرفه ایی آلمانی در این کشور مورد تست و بررسی قرار گرفت که مورد تحسین آن ها نیز واقع شد.

بهره گیری از یک موتور توربو در کنار گیربکس دو کلاچه و وزن کم اتاق از ایکس 55 یک کراس اوور اسپرت در باطن و کلاسیک در ظاهر را می سازد که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

در نگاه اول این کراس اوور به شما حس هیجان را توام با اصالت می دهد و به نوعی خاص بودن را چرا که خودروی شما طراحی خاص خود را دارد.

فضای داخل خودرو و ادوات تشکیل دهنده از کیفیت مقبول و سادگی متوازن برخوردار است که کاملا حس یک خودروی به روز را می دهد.

رانندگی با این خودرو راحت بوده و تسلط خوبی بر جاده دارید. مزیت اصلی این خودرو هندلینگ و پایداری فوق العاده آن است.

از سوی دیگر در کلان شهرها نیز به علت ابعاد مناسب، یافتن فضای پارک و عبور و مرور راحت خواهد بود.

ساعت هوشمند این خودرو با قابلیت استارت از راه دور و برخی قابلیت های دیگر، آپشنی خاص است که در رده خودروهای بالاتر از ایکس 55 موجود است.

در بخش آپشن ها نیز ایکس 55 دارای امکانات معقولی چون اتوهلد- ترمز پارک برقی- دوربین 360 و ایربگ جانبی در کنار ESP-TCS-HHC- HDC سیستم های پایداری و ایمنی است.

با توجه به شرایط بازار و مقایسه با برخی رقبای وارداتی که مدل آنها 2017 یا 2018 بوده، گارانتی 4 سال یا 100 هزار کیلومتر به همراه شرایط فروش بسیار مناسب این خودرو می تواند نظرات بسیاری را به سوی خود بکشاند .

انتهای پیام/

شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی خدمات فروش سالیانه ISQI شد

تیگو 5 شاسی بلند محبوب بازار ایران

آغاز فروش نقدی و اقساطی محصولات چری

کمپین ویژه شرکت مدیران خودرو برای ماه مبارک رمضان

آریزو5 مدیران خودرو ، سدان اقتصادی و مدرن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی