پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه کردن پلیس

جرایم مشمول 2 برابری راهنمایی و رانندگی از امروز بخشیده می شود

معاون اجتماعی پلیس راهور از بخشیده شدن جریمه های مشمول دوبرابری سال گذشته از امروز خبر داد و گفت: شهروندان برای پرداخت اصل جریمه اقدام کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور اظهار کرد: براساس تدابیر رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جریمه‌های مشمول دو برابری به اصل […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

معاون اجتماعی پلیس راهور از بخشیده شدن جریمه های مشمول دوبرابری سال گذشته از امروز خبر داد و گفت: شهروندان برای پرداخت اصل جریمه اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور اظهار کرد: براساس تدابیر رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جریمه‌های مشمول دو برابری به اصل بازگشته و افرادی که مشمول این جرایم می‌شوند تا پایان دی امسال فرصت دارند اصل جرایم را بپردازند.

وی ادامه داد: از آن جهت که مردم به دلیل شرایط کرونا در مضیقه بودند این طرح به مجلس پیشنهاد و تصویب شد.

جهانی اشاره کرد: براساس پیشنهاد پلیس راهور ناجا به مجلس شورای اسلامی و تصویب در مجلس، جرایم خودروهایی که مشمول دو برابری بودند، بخشیده شد و افراد باید اصل جریمه را تا پایان دی ماه بپردازند.

وی گفت: این طرح فقط شامل جرایم دو برابر شده سال 99 می شود و شامل جرایم سال 1400 نیست و افراد می توانند اصل جرایم دو برابری شده سال 99 را تا پایان دی امسال از طریق درگاه بانک ها، سایت پلیس و دفاتر پلیس +10 بپردازند.

معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: چنانچه افرادی که مشمول این طرح می شوند تا زمان اعلام شده نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام نکنند، جرایم آنها دو برابر و در سوابق افراد درج می شود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

داستان گریز خودرویی که پلاک خودرو را مخدوش کرده بود

هشدار پلیس به رانندگانی که پلاک خودرو خود را می پوشانند

افزایش ساعت طرح ترافیک به منظور مهار بیماری کرونا

فرار راننده خودرو پس از تصادف مرگبار با عابرپیاده

رشد مراجعه برای دریافت خسارت بیمه در نوروز 1400

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی