پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 7

تیگو 7 سمبل ارتقاء کیفی محصولات مدیران خودرو

تیگو 7 لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو بوده، به نوعی محصولی ساختارشکن است که با موفقیت خود زمینه را برای حضور دیگر خودروهای لوکس چینی در بازار ایجاد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تیگو 7 لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو بوده، به نوعی محصولی ساختارشکن است که با موفقیت خود زمینه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

تیگو 7 لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو بوده، به نوعی محصولی ساختارشکن است که با موفقیت خود زمینه را برای حضور دیگر خودروهای لوکس چینی در بازار ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تیگو 7 لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو بوده، به نوعی محصولی ساختارشکن است که با موفقیت خود زمینه را برای حضور دیگر خودروهای لوکس چینی در بازار ایجاد کرد.

تابستان سال 1396 در مراسمی پر سر و صدا مدیران خودرو شاسی بلند لوکس خود با نام تیگو 7 را به بازار عرضه کرد.

شاسی بلندی که در آن زمان با قیمت نزدیک به برخی خودروهای وارداتی رونمایی شد و از دید برخی کارشناسان ریسکی بزرگ بود، اما خیلی سریع تیگو 7 جای خود را در بازار ایران به علت عملکرد مناسب باز کرد و توانست با رقبای کره ایی خود چون هیوندای توسان و کیا اسپورتیج به خوبی رقابت کند.

تیگو7 دارای طراحی بسیار مدرن و شیک بوده و برای اولین بار موتور توربو و گیربکس دوکلاچه را به شرکت مدیران خودرو معرفی کرد که توانست به سرعت جای خود را باز کند. همچنین این خودرو آپشن های جدیدی چون سقف پاناروما دوربین 360 درجه و ترمز پارک برقی و اتوهلد ( در مدل فیس لیفت ) را برای اولین بار در محصولات این برند عرضه کند.

تیگو 7 محصولی مدرن و قابل قبول در بازار ایران بود که راه را برای ورود محصولات لوکس تر به خانواده مدیران خودرو هموار کند و نشان داد که محصولات جدید این خودروساز آماده رقابت با خودروهای وارداتی و لوکس هستند.

زبان جدید طراحی در کنار آپشن های معقول رفاهی و ایمنی و گارانتی خاص 5 سال یا 150.000 کیلومتر که در میان خودروهای تولیدی کاملا خاص و مشابه وارداتی ها است، نشان داد که مدیران خودرو با اعتماد به نفس کافی تیگو 7 را عرضه کرده که راه را برای آینده درخشان و تولید محصولاتی با سبک و استاندارد جدید هموار کند.

لازم به ذکر است که تیگو 7 مدیران خودرو هم یک شاسی بلند خانوادگی و هم اسپرت بوده و می تواند نیازهای گوناگونی را برآورده سازد.

تیگو 7 در بازار چین و بازارهای صادرانی نیز موفقیت های مهمی را کسب کرده و برخی نشریات برزیلی آن را به عنوان شاسی بلند کامپکت سال بازار برزیل معرفی کردند و همچنین این شاسی بلند زیبا در سال 2016 لقب زیباترین شاسی بلند چینی را از مجله استایل ژاپن از آن خود کرد و همواره از سمت مشتریان درجه بالای رضایت را از آن خود کرده و به عنوان رقیب جدی برای خودروهای کره ایی چون کیا اسپورتیج و هیوندای توسان به شمار می رود .

انتهای پیام/

تیگو 7 ، سمبل ارتقاء برند مدیران خودرو

استفاده از پلتفرم پیشرفته T1X در کراس اوور تیگو7

تیگو 7 موفق به کسب رتبه نخست از نظر میزان ارزش نگهداری شد

خودروهای مدیران خودرو از مفهوم تا واقعیت

چرا تیگو 7 مدیران خودرو یک انتخاب مناسب است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی