پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

دستکاری سیستم الکتریکی خودرو ها خطرساز است

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو اعلام کرد، هرگونه تغییر و دستکاری در سیستم الکتریکی خودروها حادثه‌ساز است و خودرو را از پوشش گارانتی خارج می‌کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو معاون مهندسی و کیفیت شرکت ایساکو در این باره گفت: از آن‌جا که طراحی سیستم‌های الکتریکی خودروها در سال‌های اخیر، همراه با […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو اعلام کرد، هرگونه تغییر و دستکاری در سیستم الکتریکی خودروها حادثه‌ساز است و خودرو را از پوشش گارانتی خارج می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

معاون مهندسی و کیفیت شرکت ایساکو در این باره گفت: از آن‌جا که طراحی سیستم‌های الکتریکی خودروها در سال‌های اخیر، همراه با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه، بسیار تخصصی‌تر شده؛ نصب تجهیزات الکتریکی غیراستاندارد در خودرو می تواند باعث بروز مشکلات عدیده‌ای در خودرو شود.

امیرحسین مفید گفت: این اقدام مطابق موارد اعلام شده در دفترچه محصول و گارانتی خودروها، علاوه بر ابطال گارانتی خودرو و یا بخشی از خودرو و ایجاد هزینه‌های اضافی برای مالکین، می‌تواند صدمات مادی و جانی جبران‌ناپذیری را ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به این‌که هریک از دسته سیم‌های به کار رفته در خودرو با توجه به جریان الکتریکی طراحی شده خودرو انتخاب شده‌اند، بنابراین استفاده از تجهیزات الکتریکی اضافی باعث بروز اختلال در این طراحی شده و می‌تواند باعث سوختگی دسته سیم‌ها، خاموشی ناگهانی خودرو در حین حرکت و یا آسیب به سایر قطعات خودرو شود. بنابراین به مالکین محترم خودرو توصیه می‌شود از نصب هرگونه تجهیزات برقی غیر استاندارد بر روی خودرو پرهیز کرده و مطابق آنچه در دفترچه محصول و گارانتی خودروساز توصیه شده است، اقدام کنند.

معاون ایساکو گفت: مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو در صورت نیاز به هرگونه تغییر در سیستم‌ برق خودرو همچون باتری، دینام و استارت و سایر سیستم‌های خودرو، به منظور اطمینان خاطر از نحوه ارایه خدمات و خارج نشدن خودرو از گارانتی، حتما بایستی به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند.

همچنین مشتریان برای دریافت هرگونه خدمت، مشاوره و راهنمایی در هر ساعت از شبانه‌روز، می‌توانند با مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره 096440 تماس حاصل کنند یا با استفاده از اپلیکیشن ایساکو از خدمات لازم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

پیکاپ فوتون دیزلی، تنها وانت 5 ستاره کشور

صرفه جویی ۲۹ میلیون دلاری با ساخت داخل قالب و ابزار در ایران خودرو

خدمات ایران خودرو به مشتریان پنج ستاره می‌شود

محصولات جدید ایران‌ خودرو با الزامات استاندارد مطابقت دارند

از حساسيت پوستي تا آفتاب سوختگي سقف! / اصل بخريم يا اسل؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی