پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو مدیران خودرو

ام وی ام برندی رو به رشد با نگاه به آینده

سال 1384 نخستین محصول شرکت مدیران خودرو با عنوان ام وی ام 110 و پیشرانه 3 سیلندر با عنوان کم مصرف ترین خودرو تولیدی کشور وارد بازار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سال 1384 نخستین محصول شرکت مدیران خودرو با عنوان ام وی ام 110 و پیشرانه 3 سیلندر با عنوان کم مصرف […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

سال 1384 نخستین محصول شرکت مدیران خودرو با عنوان ام وی ام 110 و پیشرانه 3 سیلندر با عنوان کم مصرف ترین خودرو تولیدی کشور وارد بازار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سال 1384 نخستین محصول شرکت مدیران خودرو با عنوان ام وی ام 110 و پیشرانه 3 سیلندر با عنوان کم مصرف ترین خودرو تولیدی کشور وارد بازار کشور شد و مدیران خودرو با احداث کارخانه در منطقه اقتصادی ویژه بم به جمع خودروسازان کشور پیوست و حال امروز به عنوان بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور شناخته می شود .

تنها چند سال پس از عرضه خودرو شهری 110 ، سدان 530 و کراس اوور ایکس 33 وارد بازار کشور شد و پس از آن مدل 315 به عنوان یک خودروی زیبا عرضه شد.

در سال 1394 مدیران خودرو شاهد تحولی جدی شد عرضه سدان 550 ، نسل جدید 110 و خودرو متفاوت تیگو 5 آغاز راه جدیدی بود تا محصولات متنوع و مناسب بازار ایران چون نسل های جدید ایکس 33 و 315 ، کراس اوور شهری و محبوب ایکس 22 ، سدان زیبای آریزو 5 و کراس اوور لوکس و شیک تیگو7 ، سدان لوکس و با پرستیژ آریزو 6 و نهایتا کراس اوور خاص ایکس 55 وارد بازار ایران شود .

خودروهایی در سگمنت های مختلف ابعادی ، قیمتی با طراحی و امکانات به روز ، حال برخی محصولات مدیران خودرو چون تیگو 7 ، آریزو 6 ، ایکس 55 می توانند با خودروهای وارداتی رقابت کنند و بازار و مشتریان خود را دارند .

مدیران خودرو در سال های اخیر بر روی توسعه ظرفیت و کیفیت تولید محصولات خود در حد امکان و مطابق با استانداردهای لازم سرمایه گذاری کرده و هدف اصلی خود را تولید خودروهای شیک و مدرن با تکنولوژی روز و کیفیت مطلوب برای اقشار مختلف جامعه قرار داده است.

از سوی دیگر شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو در میان خودروسازان خصوصی به عنوان بزرگترین شبکه خدمات شناخته می شود که در حال حاضر استانداردهای جدید و ارتقاء آن در حال انجام بوده و همچنین بحث آموزش منابع انسانی و ارتقاء آن جایگاه ویزه ایی را دارد.

در ارزیابی های صورت گرفته در بحث رضایت فروش همواره مدیران خودرو بالاترین درجه رضایت را داشته و رتبه نخست را کسب کرده ، همچنین در بخش ارتباط با مشتریان نیز همواره بالاترین رتبه را کسب کرده است که حکایت از توجه این شرکت به بحث ارتقاء است. در بخش خدمات نیز تلاش ها و ارتقاء بسیاری صورت گرفته است.

در روزهای سخت و شرایط تحریم ها شرکت مدیران خودرو حضور خود را در بازار ایران تثبیت کرد و نشان داد که به عنوان یک خودروساز مسئول همواره همراه با ایرانیان در روزهای خوش و ناخوش است.

با کسب تجارب و ایجاد زیرساخت ها و ارتقاء و معرفی محصولات مقبول این شرکت خود را برای عرضه خودروهای کاملا لوکس و مدرن و ارتقاء محصولات فعلی متناسب با نیاز بازار کشور آماده می کند تا محصولاتی در شان مصرف کننده ایرانی تولید کرده و به بیش از 15 سال اعتماد جامعه پاسخی شایسته بدهد .

انتهای پیام/

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه

تیگو 7 سمبل ارتقاء کیفی محصولات مدیران خودرو

مراسم قرعه کشی جوایز مدیران خودرو، آنلاین برگزار شد

گام بلند!/ بررسی چری تیگو 7 پرو در آستانه ورود به بازار ایران

ام وی ام ایکس 55 ، کراس اووری متفاوت از مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی