پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت سنگین

تداوم توقیف موتورسیکلت های سنگین بی مجوز

معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه موتورسیکلت های سنگین بی مجوز توقیف خواهند شد، از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین به علت نداشتن مجوز تردد و مدارک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به خبر توقیف یک […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه موتورسیکلت های سنگین بی مجوز توقیف خواهند شد، از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین به علت نداشتن مجوز تردد و مدارک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به خبر توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بی مجوز گفت: برخلاف نظر برخی از افراد تردد موتورهای سیکلت سنگین بی مجوز و پلاک در روزهای تعطیل نیز مانند روزهای عادی ممنوع و پلیس در این باره هرگز مماشات نخواهد کرد.

وی ادامه داد: نه تنها حضور بی مجوز و پلاک این دست وسایل نقلیه ممنوع است بلکه خواسته مردم این است تا پلیس با حرکات مخاطره آمیز این وسایل نقلیه ی بی مجوز در شهر که آرامش رانندگان دیگر را نیز بر هم می زند برخورد کند.

معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: عصر روز جمعه در محور آزادگان_ساوه یک دستگاه موتورسیکلت سنگین به علت نداشتن مجوز تردد و مدارک که توسط یگان نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

کروزر مونیخی در تعقیب هارلی دیویدسون آمریکایی!

کشف و توقیف یک دستگاه موتورسنگین قاچاق

آشنایی با موتورسیکلت باس هاس مجهز به پیشرانه 8.2 لیتری!

5 محصول جدید در سبد فروش ایران دو چرخ/ شرایط فروش محصولات به زودی اعلام می شود

جدیدترین قیمت موتورسیکلت های بنلی در بازار + جدول

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی