پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو Seres SF5 (1)

همکاری شریک تجاری بهمن (Sokon) با Huawei برای تولید خودرو الکتریکی

در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای 2021، Huawei با مشارگت گروه خودروسازی Sokon شریک تجاری بهمن از خودروی Seres SF5 که یک کراس اوور است، رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو از نظر طراحی، SF5 از ظاهری آراسته و تناسبات یک کراس اوور مدرن برخوردار است. در نمای جلو، مجموعه چراغ های با تکنولوژی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای 2021، Huawei با مشارگت گروه خودروسازی Sokon شریک تجاری بهمن از خودروی Seres SF5 که یک کراس اوور است، رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

از نظر طراحی، SF5 از ظاهری آراسته و تناسبات یک کراس اوور مدرن برخوردار است. در نمای جلو، مجموعه چراغ های با تکنولوژی DRL LED در ترکیب با جلو پنجره مشبک یکپارچه که برای کاهش ضریب آئرودینامیک که به زیبایی در سپرجلو ادغام شده اند وجه شاخص این نما محسوب می گردد. همچنین در نمای جانبی، حجم پردازی های سیال، دستگیره های پنهان در و ستون انتهایی تهاجمی عناصر طراحی اصلی SF5 را شکل داده اند.

خودرو Seres SF5 (2)

در انتها، چراغ های عقب باریک LED که توسط یک نوار عرضی به هم متصل می شوند نشانگر حضور این خودروی الکتریکی در کالس خودروهای لوکس- اسپرت است. توسعه بخش الکتریک پیشرانه این خودرو که از دو موتور الکتریکی و یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی تشکیل شده توسط Huawei صورت پذیرفته است. خروجی ترکیبی این سیستم حدود 550 اسب بخار (410 کیلووات) است که شتابگیری 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان ۴.۷ ثانیه فراهم می کند. اما فاکتور تحسین برانگیز در این خصوص توانایی پیمایش این خودرو است که با تکنولوژی “Extender Range” Huawei می تواند به صورت تمام الکتریک تا 180 کیلومتر مسافت را طی کند و البته با شارژ کامل باتری و کامل بودن مخزن سوخت، SF5 دارای برد بیش از 1000 کیلومتر است.

خودرو Seres SF5 (3)

Huawei و Sokon در صنعت خودروسازی به یک طراحی فوق العاده دست یافته اند و با تعبیه یک صفحه نمایشگر infotainment بزرگ با کیفیت تصویری بالا که امروزه به عنوان روند غالب در کابین خودروهای الکتریکی است، به چشم می آید و توجه ویژه به سیستم صوتی این کراس اوور که بهره مندی از ۱۱ واحد صوتی برای ارائه “کیفیت صدای اپرا مانند” در داخل کابین، آن را از سایر رقبا در این زمینه متمایز ساخته است. یکی دیگر از ویژگی های جالب SF5 عملکرد شارژ “خودرو به خودرو” است که می تواند شارژ وسایل نقلیه دیگر یا سایر وسایل خارجی الکتریکی مانند اجاق های القایی، استریوها و سایر تجهیزات کمپینگ مسافرتی را تأمین کند.

پنج هزار دستگاه از این خودرو در روز نخست به فروش رسیده و با توجه به استقبال صورت پذیرفته از آن، ورود Huawei نوید دهنده ظهور رقیبی قدرتمند برای تسلا در سال های پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام/

میانگین داخلی سازی 45 درصدی در ایران دو چرخ/ تسهیلات فروش اقساطی برای تهرانی ها

5 محصول جدید در سبد فروش ایران دو چرخ/ شرایط فروش محصولات به زودی اعلام می شود

شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا و کاپرا ویژه اردیبهشت ماه

تعدادی از متقاضیان دیگنیتی به دلیل تکمیل ظرفیت راهی مرحله دوم فروش شدند

شرایط فروش پیکاپ کاپرا 2 کابین بهمن موتور

فروش مجدد دیگنیتی در ماه آینده انجام می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی