پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو مدیران خودرو

گارانتی بلند مدت امتیاز خاص و ویژه محصولات مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو در سال 1394 با عرضه خودروی تیگو 5 مسیری جدید را در راه افزایش اعتماد مشتری و اثبات کیفیت محصولات خود آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو در سال 1394 با عرضه خودروی تیگو 5 مسیری جدید را در راه افزایش اعتماد مشتری و اثبات کیفیت محصولات […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

شرکت مدیران خودرو در سال 1394 با عرضه خودروی تیگو 5 مسیری جدید را در راه افزایش اعتماد مشتری و اثبات کیفیت محصولات خود آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو در سال 1394 با عرضه خودروی تیگو 5 مسیری جدید را در راه افزایش اعتماد مشتری و اثبات کیفیت محصولات خود آغاز کرد.

5 سال یا 150.000 کیلومتر مقدار گارانتی بود که تنها در خودروهای لوکس وارداتی دیده می شود و نخستین بار بود که یک خودروی تولیدی در کشور گارانتی مشابه با خودروهای لوکس وارداتی ارائه کرد.

خودروهای گروه آریزو و تیگو همگی از این گارانتی بهره مند بودند ، تیگو 7، آریزو 5 ، آریزو 6 و همین امر بود که در بازار با خودروهای کره ایی چون کیا و هیوندای و برخی خودروهای اروپایی و ژاپنی مورد مقایسه قرار می گرفتند.

اما سایر محصولات مدیران خودرو نیز گارانتی خاص خود را دارند ، ایکس 55 کراس اوور جدید مدیران خودرو دارای گارانتی 4 سال یا 100.000 کیلومتر و ایکس 33 جدید اتوماتیک دارای گارانتی 3 سال یا 100.000 کیلومتر است.

ارائه گارانتی بلند مدت توسط هر خودروساز نشان دهنده اعتماد آن شرکت به کیفیت محصولات تولیدی و ایجاد اطمینان خاطر برای مصرف کنندگان است.

شرکت مدیران خودرو با ارائه گارانتی بلند مدت وجه تمایز خود را با رقبایش را به خوبی نشان می دهد تا با ارائه خودروهایی در سگمنت های مختلف و با کیفیت مقبول جایگاه خود را در این بازار تثبیت کند.

انتهای پیام/

مدیران خودرو در صدر ارزیابی کیفی خدمات فروش

ام وی ام برندی رو به رشد با نگاه به آینده

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه

تیگو 7 سمبل ارتقاء کیفی محصولات مدیران خودرو

مراسم قرعه کشی جوایز مدیران خودرو، آنلاین برگزار شد

گام بلند!/ بررسی چری تیگو 7 پرو در آستانه ورود به بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی