پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست گروه بهمن (2)

سطح داخلی سازی محصول شیلر بهمن دیزل به 56 درصد رسید/ تداوم همکاری بهمن دیزل با ایسوزو

مدیرعامل بهمن دیزل از افزایش سطح داخلی سازی محصول شیلر خود و دستیابی به سطح 56 درصد خبر داد گفت: قصد داریم تا سطح داخلی سازی در این محصول را 60 درصد برسانیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو محمد محمدی مدیرعامل بهمن دیزل اظهار کرد: ایسوزو همکار قدیمی گروه بهمن بوده و با […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

مدیرعامل بهمن دیزل از افزایش سطح داخلی سازی محصول شیلر خود و دستیابی به سطح 56 درصد خبر داد گفت: قصد داریم تا سطح داخلی سازی در این محصول را 60 درصد برسانیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

محمد محمدی مدیرعامل بهمن دیزل اظهار کرد: ایسوزو همکار قدیمی گروه بهمن بوده و با این شرکت همکاری مان ادامه دارد. در خصوص همکار جدید هنوز به نتیجه آنچنانی نرسیده ایم. البته 2 محصول جدید هست که با پارتنرهای چینی طبق برندسازی هایی که مثل شیلر داشتیم ادامه خواهیم داد. همچنین برنامه ای برای همکاری با کاماز روسیه نداریم.

این مقام مسئول بهمن دیزل در خصوص همکاری های جدید با شریکان خارجی گفت: ما با توجه به تجربه تحریمی که داشتیم یک برندسازی کردیم که 50 درصد از تولیدات سال قبل را شامل می شود. سعی داریم از پارتنرهای جدید با برند خودمان استفاده کنیم و برند ایرانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر حمایت های لازم انجام شود در بحث کامیونت و مینی بوس ما پاسخگو نیاز بازار هستیم. در بخش تجاری توجه های خاص مثل سواری وجود ندارد اما بعد از تحریم ها برندسازی شده است و در صورت حمایت دولت می توان پلتفرم سازی هم انجام داد.

مدیرعامل بهمن دیزل گفت: در بحث قطعات یدکی ما مشکلی در تحریم ها نداشتیم و با تلاش های بسیار توانستیم تامین کنیم. در خودرو شیلر که محور اصلی تولیدات ما هست به 56 درصد داخلی سازی رسیده ایم و برنامه امثال برای 60 درصد است. همچنین در بخش مینی بوس هم از 41 درصد به 50 درصد خواهیم رسید.

محمدی اشاره کرد: بهمن دیزل در سال گذشته 23 دستگاه خودروی آتش نشانی به سازمان آتش نشانی کشور تحویل داده است و استاندارد یا گرید A را در حوزه تولید این خودروها داریم.

وی تشریح کرد: نوسانات سهام شرکت بهمن دیزل در سال گذشته کم بوده و حتی سهام داران ما در سال 99 بیشتر از 98 سود کرده اند. این در حالی است که بازار سرمایه در این مدت زیان ده بوده است. لازم به ذکر است که در سال جاری علاوه بر افزایش تولید در بهمن دیزل شاهد افزایش سرمایه هم خواهیم بود.

محمدی اشاره کرد: در سال جدید برنامه داریم تا خودروهای بهمن دیزل ارتقا ستاره کیفی داشته باشند و برنامه داریم خودروهای 4 ستاره 5 ستاره شوند و بقیه هم رشد کنند.

وی اشاره کرد: در سال جدید 2 خودروی جدید داریم که یکی کامیون است و در نیمه دوم سال جاری تولید می شود. در بخش کشنده نیز وارد می شویم و تولید این خودرو نیز در 6 ماهه دوم تولید می شود.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در بخش صادرات این است که بتوانیم خودروها را به صورت کاربری سازی شده به بازارهای هدف صادرات کنیم و امروز نیز پیشنهادهایی داریم. باید بتوانیم استانداردهای کاربری سازی بین المللی را رعایت کنیم.

محمدی بیان کرد: ایسوزو یک برند جهانی است و بیش از 85 هزار دستگاه در بهمن دیزل از ایسوزو تولید شده است. لذا آزمون هایی که باید انجام می شد اتفاق افتاد و تبلور آن خودرو شیلر است.آموزه های خوبی از این همکاری داشتیم که پلتفرم شیلر با 3 محصول خود، آورده این همکاری با ایسوزو است. دپارتمان های مختلف بهمن دیزل از این همکاری بسیار بهره بردند و در بخش کابین، شاسی و تریم داخلی و مواردی مثل ترمز و موتور و گیربکس بقیه در داخل تولید شده است که نتایجی از آموزه های ایسوزو است. تاثیرگذاری ایسوزو در بهمن دیزل بسیار بالا بود و به طور مثال بدون آموزه های ایسوزو تولید شیلر بسیار سخت می شد. بعضی از موارد مثل 4 چرخ دیسکی در شیلر در حالی اتفاق افتاد که یک ارتقا به حساب می آید.

انتهای پیام/ 

شرکت های خودروساز گروه بهمن برترین رتبه های خدمات فروش را به خود اختصاص دادند

شرکت های گروه بهمن در جایگاه اول خدمات فروش و پس از فروش

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام گروه بهمن آنلاین برگزار شد

آیین تولید رسمی و رونمایی از تایر خودرو فیدلیتی بهمن موتور در شرکت کویر تایر برگزار شد

خدمات دهی تعمیرگاه مرکزی بهمن در ایام نوروز برقرار است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی