پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس-سفرهای نوروزی

بیماران مبتلا به کرونا اجازه سفر با حمل و نقل عمومی را ندارند

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: مسافرانی که به کرونا مبتلا شده باشند به هیچ وجه اجازه سفر با وسایل حمل و نقل عمومی داده نمی‌شود و نمی‌توانند بلیتی را برای سفر تهیه کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره اینکه آیا به مسافر مشکوک یا مبتلا به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: مسافرانی که به کرونا مبتلا شده باشند به هیچ وجه اجازه سفر با وسایل حمل و نقل عمومی داده نمی‌شود و نمی‌توانند بلیتی را برای سفر تهیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره اینکه آیا به مسافر مشکوک یا مبتلا به کرونا در ماه‌های گذشته بلیتی برای سفر فروخته شده است و اساسا این آمارهای ارائه شده نسان‌دهنده نقص و مشکل در کدام بخش است؟ اظهار کرد: مسافرانی که به کرونا مبتلا شده باشند به هیچ وجه اجازه سفر با وسایل حمل و نقل عمومی داده نمی‌شود و نمی‌توانند بلیتی را برای سفر تهیه کنند.

وی افزود: از سوی دیگر همه مسافرانی که تست کرونای آن‌ها مثبت شده است از طریق سیستم BTS ردیابی می‌شوند و اگر قرنطینه خود را بشکنند برای آن‌ها پیامک هشدار ارسال می‌شود که باید در خانه و قرنطینه بمانند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس ردیابی‌های صورت گرفته مسافران کرونایی عمدتا از شهرشان خارج نشده‌اند و غالبا سفرهای درون شهری داشته‌اند که دائما آن‌ها رصد می‌شوند و در صورت جا به جایی به آن‌ها به صورت پیامکی تذکر داده می‌شود.

اسلامی تاکید کرد: سامانه ماسک همچنان در همه شقوق حمل ونقل فعال بوده و کد ملی مسافران برای تهیه بلیت و انجام سفر با اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چک می‌شود، بنابراین کسی نمی‌تواند با داشتن پاسخ مثبت تست کرونا به سفر با این وسایل حمل و نقل عمومی برود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

مراکز معاینه فنی تعطیل نیست + ساعت کاری مراکز معاینه فنی

چرا عرضه بنزین سوپر کاهش یافت؟

تداوم تعطیلی مراکز تعویض پلاک تا نارنجی شدن وضعیت شهرها

کدام صنوف در تعطیلی 10 روزه کرونایی مجاز به فعالیت هستند؟

لغو طرح ترافیک از فردا

ثبت نام واکسن کرونا کوو ایران برکت در آیگپ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی