پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محدودیت تردد

جریمه 500 هزار تومان و یک میلیون تومانی در انتظار ناقضان محدودیت های کرونایی

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد کنند یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا در خصوص نحوه اجرای مدیریت بر محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید سعید […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد کنند یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا در خصوص نحوه اجرای مدیریت بر محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر توسط پلیس اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای این ایام محدودیت هایی در نظر گرفته شده است که از روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در سراسر کشور محدودیت های تردد اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: از مردم می خواهیم همچنان با نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت ها همکاری های لازم را داشته باشند و در این ایام از هرگونه سفر پرهیز کنند، چراکه ممنوعیت ترددها در این ایام برای سلامتی خود آنهاست.

سخنگوی ناجا در پاسخ به سوال خبرنگارما در رابطه با نحوه اعمال قانون در این ایام تصریح کرد: در صورتی که افراد مصوبات را رعایت نکنند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد؛ بر این اساس در تمامی ورودی شهرها دوربین ها فعال هستند و خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد کنند یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد کنند مبلغ 500 هزار تومان جریمه می شوند. همچنین تمام مجوزهای صادر شده برای سفر باطل است مگر در صورت اضطرار.

سردار حاجیان با بیان اینکه برای اجرای محدودیت های کرونایی در ایام عید فطر همکاران ما در یک هزار و 980 نقطه مستقر هستند، تاکید کرد: البته در این ایام ناوگان های عمومی، خودروهای امدادی و خدمات رسان می توانند تردد کنند، این محدودیت ها برای خودروهای شخصی است و با هرگونه تردد در ورودی شهرها اعمال قانون صورت می گیرد.

سخنگوی ناجا همچنین بیان کرد: پلیس با جدیت برای افرادی که مصوبات را اجرا نکنند اعمال قانون کرده و با همکاری مردم سیر نزولی مبتلایان به ویروس کرونا کاملا محسوس است.

این مقام ارشد انتظامی اشاره کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 277 هزار خودرو در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان، در شهرهای زرد بیش از یک میلیون خودرو به مبلغ 200 هزار تومان و همچنین 157 هزار خودرو که در شهرهای نارنجی تردد داشته اند، اعمال قانون شده اند و البته در طرح محدودیت شبانه هم بیش از یک میلیون خودرو اعمال قانون 200 هزار تومانی شده اند.

انتهای پیام/

بیماران مبتلا به کرونا اجازه سفر با حمل و نقل عمومی را ندارند

مراکز معاینه فنی تعطیل نیست + ساعت کاری مراکز معاینه فنی

چرا عرضه بنزین سوپر کاهش یافت؟

تداوم تعطیلی مراکز تعویض پلاک تا نارنجی شدن وضعیت شهرها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی