پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نماینده مجلس شورای اسلامی

سایپای نوین به دنبال پاسخ به نیازهای مشتریان و تولید خودروهای باکیفیت است

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایپای نوین تحولی در صنعت خودروسازی ایران ایجاد می‌کند، گفت: سایپای نوین به دنبال پاسخ به نیازهای مشتریان و تولید خودروهای باکیفیت است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران سایپا در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایپای نوین تحولی در صنعت خودروسازی ایران ایجاد می‌کند، گفت: سایپای نوین به دنبال پاسخ به نیازهای مشتریان و تولید خودروهای باکیفیت است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران سایپا در 2 سال گذشته با تولید و عرضه خودروهای سدان و کراس جدید به دنبال پاسخگویی به مطالبات و نیازهای مشتریان و جلب رضایت آنها هستند، اظهار داشت: سایپا در نظر دارد ظرف 2 سال شش خودروی جدید طراحی و تولید کند که در سال گذشته سه خودرو از جمله ساینا S ،کوییک S و شاهین تولید و روانه بازار شد و امسال نیز قرار است خودروهای جدیدی مثل آریا تولید و روانه بازار شود.

وی افزود: این تنوع در تولید نشان از عزم مدیران سایپا به سمت ارتقای جایگاه صنعت خودروسازی در کشور و رقابت با خودروهای دنیا است.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت امروز شرکت سایپا به نسبت سال‌های گذشته بسیار متفاوت است، عنوان کرد: تولید خودروهای جدید با قابلیت‌های متفاوت نه تنها باعث جلب رضایت مشتریان می‌شود بلکه از ورود خودروهای خارجی به داخل کشور جلوگیری می‌کند.

حسن پور با بیان اینکه سایپای نوین سیاست مثبتی برای رشد و ارتقای جایگاه خودروی کشور است که مدیران این شرکت در پیش گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: با اتخاذ این سیاست شاهد تولید خودروهای اقتصادی و کم مصرف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سایپا با تولید انواع خودروهای جدید به دنبال بومی‌سازی صنعت خودرو است، گفت:‌ تلاش این شرکت برای تولید قطعات خودرو در داخل به کاهش وابستگی به خارج می‌انجامد و قطعاً در آینده نزدیک شاهد تولید قطعات خودرو در داخل خواهیم بود.

انتهای پیام/

شاهین؛ خودرویی ایمن در کلاس جهانی

نخستین قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش محصولات سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد/ اسامی منتخبان فردا اعلام می‌شود

سایپای نوین باید به سمت تولید و صادرات حرکت کند

شاهین نماینده صنعت خودرو ایران است/ مهر تایید اروپا بر کیفیت و ایمنی ایرانی

گذراندن موفقیت آمیز تست های ایربگ و تصادف جانبی؛ سایپا شاهین از چه معیارهای کیفی برخوردار است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی