پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعمیر خودرو

فساد در پی انحصار موجود در بازار لوازم یدکی/ واردات 50 درصد قطعات خودرو در اختیار 7 نفر است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه واردات 50 درصد قطعات خودرو در اختیار 7 نفر است، تصریح کرد: در بازاری که انحصار باشد فساد وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از نابسامانی بازار قطعات یدکی خودرو، گفت: در حال […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه واردات 50 درصد قطعات خودرو در اختیار 7 نفر است، تصریح کرد: در بازاری که انحصار باشد فساد وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از نابسامانی بازار قطعات یدکی خودرو، گفت: در حال حاضر قطعات یدکی فیک و تقلبی به وفور در بازار یافت می‌شود، در واقع سودجویی برخی افراد موجب شده قطعات یدکی تقلبی در جعبه قطعات اصلی بسته‌بندی و به نام قطعات اصلی به مشتریان عرضه شود که خرید و استفاده از این گونه قطعات موجب زیان مشتریان و خرابی زودهنگام خودرو می‌شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از قطعات یدکی تقلبی در حاشیه خلیج فارس روی کشتی ساخته می‌شود، افزود: استفاده از لوازم یدکی فیک موجب خرابی زودهنگام خودرو، افزایش آلایندگی‌ها و… می‌شود.

وی با بیان اینکه وجود لوازم یدکی بی‌کیفیت موجب شده که گارانتی خودرو در جایگاه واقعی خود قرار نگیرد، بیان کرد: ارائه خدمات پس از فروش به جا و درست می‌تواند از ورود قطعات یدکی تقلبی به بازار جلوگیری کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در دنیا موضوعی به نام تعمیر لوازم خودرو وجود نداشته و منظور تعویض است به این معنا که با خرابی قطعات یدکی در زمان گارانتی، این قطعات تعویض می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه واردات 50 درصد قطعات خودرو در اختیار 7 نفر است، تصریح کرد: در بازاری که انحصار باشد فساد وجود دارد.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

قیمت لوازم موتور پژو 206 در بازار

قیمت لوازم یدکی و مصرفی ام وی ام 110 و 110S

قیمت دیسک و صفحه کلاچ خودرو در بازار

کشف 25 میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق

کشف 2600 قلم لوازم یدکی خودرو قاچاق

لوازم یدکی خودرو گران می شود

افزایش قیمت لوازم یدکی خودرو دور از انتظار است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی