پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قاچاق سوخت

ماهانه معادل یارانه 20 میلیون نفر قاچاق سوخت

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: طبق آمار ماهانه معادل یارانه 20 میلیون نفر قاچاق سوخت انجام می شود. به نقل از ایلنا، حبیب الله حقیقی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همایش سالانه سراسری مدیران و مسئولان ارشد سازمان حراست وزارت نفت، با اشاره به وضعیت قاچاق در […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: طبق آمار ماهانه معادل یارانه 20 میلیون نفر قاچاق سوخت انجام می شود.

به نقل از ایلنا، حبیب الله حقیقی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همایش سالانه سراسری مدیران و مسئولان ارشد سازمان حراست وزارت نفت، با اشاره به وضعیت قاچاق در کشور گفت: در سال 92 معادل 25 میلیارد دلار قاچاق در کشور انجام شد که 7.2 میلیارد دلار از آن مربوط به قاچاق سوخت بوده است.

وی با اشاره به اینکه قرار بود از پنج تا 10 میلیون نفر برای دریافت یارانه نقدی ثبت نشود تا بخشی از هزینه ها کاهش یابد، افزود: اگر قاچاق سوخت را کنترل می کردیم شاید این همه مشکلات برای پرداخت یارانه نقدی ایجاد نمی شد.

حقیقی با اشاره به کاهش قاچاق سوخت تصریح کرد: در سال 1392 پنج نوع فرآورده نفتی به میزان 247 میلیون لیتر در روز توزیع می شد که توانستیم آن را به حدود 228 میلیون لیتر کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت باید به صورت فرآیندی انجام و بر این اساس باید مبدا، مسیر و مقصد کنترل شود.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به صدمات اقتصادی گسترده قاچاق سوخت در کشور افزود: باید به کمک وزارت نفت، مبارزه با قاچاق سوخت تشدید شده و با دقت بیشتری انجام شود.

آغاز ثبت نام طرح نوسازی ناوگان خودروهای تجاری فرسوده

جایزه برای استفاده از کارت سوخت

چگونه مصرف سوخت را در اتومبیل، کاهش دهیم ؟

برچسب‌ها : سوختقاچاق سوخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی