پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو-جشنواره معاوضه خودروهای ب ام و

برگزاری جشنواره معاوضه (خرید و فروش) خودروهای ب ام و و مینی توسط پرشیا خودرو

پرشیا خودرو جشنواره سراسری معاوضه (خرید و فروش) خودروهای ب ام و را از امروز (چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400) آغاز کرده است. این جشنواره تا روز جمعه (31 اردیبهشت 1400) ادامه دارد و علاقه مندان می توانند از ساعت 10 صبح الی 6 عصر به دفتر مرکزی تهران یا نمایندگی های رسمی سراسر کشور مراجعه […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

پرشیا خودرو جشنواره سراسری معاوضه (خرید و فروش) خودروهای ب ام و را از امروز (چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400) آغاز کرده است. این جشنواره تا روز جمعه (31 اردیبهشت 1400) ادامه دارد و علاقه مندان می توانند از ساعت 10 صبح الی 6 عصر به دفتر مرکزی تهران یا نمایندگی های رسمی سراسر کشور مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

برای دریافت اطلاعات بیشتر خودمان را به نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو در جاده مخصوص کرج رساندیم. در اینجا تمام مدل های ب ام و و مینی کنار یکدیگر جمع شده اند. اگر ب ام و دارید و می خواهید آن را با ب ام و یا مینی عوض کنید، می توانید در این جشنواره که Trrade in your bmw نام گذاری شده است، از شرایط خوبی بهره مند شوید.

پرشیا خودرو-جشنواره معاوضه خودروهای ب ام و

در این طرح می توانید از میان خودروهای صفر کیلومتر یا کارکرده انتخاب کنید. یکی از مهمترین مزایای خرید ب ام و دست دوم در این طرح این است که این خودروها با گواهینامه کارشناسی پرشیا خودرو عرضه شده اند و ریسک خرید خودروی دست دوم، آن هم ب ام و با اینهمه پیچیدگی فنی و تنوع آپشن، به حداقل می رسد.

پرشیا خودرو-جشنواره معاوضه خودروهای ب ام و

همچنین اگر قصد معاوضه نداشته باشید  بخواهید یکی از این خودروها را بخرید، می توانید از شرایط پرداخت متنوع و تخفیف هایی که در ادامه بیشتر به آن ها اشاره می کنیم بهره مند شوید.

البته این تخفیف ها تنها به خرید خودرو محدود نمی شوند و می توانید در این جشنواره 3 روزه از 30 درصد تخفیف خدمات پس از فروش، 15 درصد تخفیف برای خرید اکسسوی و محصولات ب ام و لایف استایل، 12 درصد تخفیف رینگ و لاستیک و باتری، 10 درصد تخفیف در هزینه تیونینگ خودرو شامل کاور بدنه، سرامیک و کیت بدنه و اگزوز، 20 درصد تخفیف در امداد خودرو، 20 درصد تخفیف در خرید گارانتی 3 ساله برای خودروهای موجود در جشنواره و بیمه نامه شخص ثالث با 5 درصد تخفیف، بیمه نامه بدنه با 40 درصد تخفیف، بیمه عمر و پس انداز با 10 درصد تخفیف و بیمه مسئولیت با 20 درصد تخفیف بهره مند شوید.

همچنین مشتریانی که مالک خودروهای ب ام و و مینی هستند، می توانند از 25 درصد تخفیف خرید گارانتی و BSI به همراه 1 سرویس رایگان BSI معمولی بهره مند شوند. اگر در این جشنواره ب ام و یا مینی بخرید، پکیج لوازم اکسسوری و لایف استایل به ارزش 12 تا 15 میلیون تومان (به همراه 4 عدد ادتیو اورجینال ب ام و به صورت رایگان) به شما اختصاص داده می شود.

پرشیا خودرو-جشنواره معاوضه خودروهای ب ام و

نکته جالب اینکه به تمامی بازدیدکنندگان این جشنواره ووچر 10 درصد تخفیف در خرید اکسسوری و لوازم لایف استایل ب ام و ارائه می شود.

مشتریان و علاقمندان در شهر تهران نیز می توانند از تاریخ 29 الی 31 اردیبهشت ماه 1400 با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج، از فرصت فوق العاده این جشنواره جهت خرید یا فروش خودرو استفاده نموده و از خدمات و تخفیف های گسترده و متنوع بهره مند شوند.

پرشیا خودرو-جشنواره معاوضه خودروهای ب ام و

همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره (کد شهر 021 ) 4591 داخلی 3 بخش فروش تماس حاصل نموده و یا به وبسایت ما به آدرس (persiakhodro.ir) مراجعه نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی