پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شعبه 2 اتوشناس

گسترش قلمرو اتوشناس / تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی و ایرانی در اتوشناس 2

تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی و ایرانی اتوشناس (با عنوان اتوشناس 2) بعد از گذشت یک سال از تاسیس مجموعه خدماتی اتوشناس 1 راه اندازی شد. عملکرد درخشان این مجموعه و جلب رضایت مالکان خودروهای وارداتی همراه با حجم بالای درخواست ها برای تعمیرات خودروهای چینی و ایرانی، منجر به گسترش قلمرو اتوشناس شد. هم اکنون […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی و ایرانی اتوشناس (با عنوان اتوشناس 2) بعد از گذشت یک سال از تاسیس مجموعه خدماتی اتوشناس 1 راه اندازی شد. عملکرد درخشان این مجموعه و جلب رضایت مالکان خودروهای وارداتی همراه با حجم بالای درخواست ها برای تعمیرات خودروهای چینی و ایرانی، منجر به گسترش قلمرو اتوشناس شد. هم اکنون اتوشناس 2 در مجموعه ای بسیار بزرگ و مجهز، به خودروهای ایرانی و چینی نیز خدمات می دهد. برای آشنایی بیشتر با شعبه دوم اتوشناس ، راهی اتوبان لشگری (جاده مخصوص) شدیم.

گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

از بدو تاسیس اتوشناس با این مجموعه همراه بودیم و دیدیم در جهت پاسخ به نیازهای مشتریان، چه قدم هایی در این مجموعه برداشته شد و چگونه با ایده پردازی و اجرای دقیق این ایده ها، از کوچک ترین تا بزرگ ترین دغدغه های مالکان خودروهای وارداتی برطرف شد. اتوشناس از خدمات فنی و بدنه در یک محیط بسیار مجهز و بزرگ کارش را شروع کرد و با خدمات حرفه ای کارشناسی خودرو و همراهی مشتریان در خرید و فروش خودرو، شیوه متفاوتی از امداد خودرو و خدمات حمل خودرو توسط خودروبر و تاسیس زیرمجموعه تخصصی خدمات تیونینگ، کاور بدنه، دیتیلینگ وخودش را از سایر مجموعه های خدمات خودرو متمایز کرد.

با بررسی عملکرد اتوشناس در مدتی که از تاسیسش می گذرد، به این نتیجه می رسیم که مدیران این مجموعه سعی داشته اند تا با ترکیب مجرب ترین نیروها و بهترین تجهیزات، انواع خدمات خودرویی را به مشتریان ارائه دهند. خدماتی گسترده که باعث می شود کار هیچ خودرویی در هر زمینه ای ناقص باقی نماند و مالک مجبور به مراجعه به مجموعه دیگری نشود.

شعبه 2 اتوشناس


اتوشناس ؛ خدمات تخصصی و پیشرفته صافکاری و نقاشی خودروهای خارجی!


ایده تاسیس شعبه دوم اتوشناس چگونه شکل گرفت؟

همانطور که می دانید، فراوانی خودروهای وارداتی خارجی نسبت به خودروهای ایرانی و چینی در کشور عدد  قابل توجهی نیست و بخش عمده بازار خودرو را خودروهای داخلی تشکیل می دهند. پس طبیعی بود که مهم ترین سوال بسیاری از مخاطبان ما بعد از مطالعه گزارش ها و آشنایی با مجموعه اتوشناس ، این باشد که آیا مجموعه ای با این سطح از خدمات برای خودروهای ایرانی و چینی هم وجود دارد؟

شعبه 2 اتوشناس

کم نیستند مجموعه هایی که خدمات متنوع خودرویی به مشتریان خود ارائه می دهند. اما در هیچ یک از آن ها تنوع خدمات اتوشناس به چشم نمی خورد. اما خبر خوش این که با تاسیس شعبه دوم اتوشناس ، حالا مالکان خودروهای ایرانی و چینی هم می توانند از این خدمات متنوع و کامل بهره مند شوند.

شعبه دوم اتوشناس در جاده مخصوص کرج-خیابان سپاه اسلام تاسیس شده است. وقتی پای صحبت مسئولان این مجموعه می نشینیم، به این نتیجه می رسیم که در اختیار داشتن فضایی بزرگ و دسترسی راحت، دلیل انتخاب این منطقه برای تاسیس شعبه 2 اتوشناس بوده است. چرا که تعداد خودروهای ایرانی و چینی بسیار زیاد است و این مجموعه قطعا مراجعه کنندگان زیادی در هر روز دارد.

شعبه دوم اتوشناس


برای آشنایی با خدمات سرامیک، دیتیلینگ، کاور بدنه و تیونینگ اتوشناس اینجا کلیک کنید


نقطه پایان دردسرها

قطعا یکی از معضلات تعمیرگاه های کوچک داخل تهران، فضای محدود، ترافیک خیابان های اطراف و کمبود جای پارک است. مواردی که خودروهای مراجعه کننده را به دردسر می اندازد و برای بعضی از مالکان انقدر مهم است که گاهی به دلیل این محدودیت ها، تعمیر و سرویس خودروشان را به تعویق می اندازند و برای مراجعه به تعمیرگاه تنبلی می کنند!

همچنین قرارگیری شعبه دوم اتوشناس در جاده مخصوص کرج باعث شده تا علاوه بر تهرانی ها، دسترسی شهروندان استان البرز و شهر بزرگ کرج نیز به این مجموعه راحت باشد.

شعبه دوم اتوشناس

چه تفاوتی میان شعبه اول و دوم وجود دارد؟

پیشتر می گفتیم که هیچ مجموعه ای با این تنوع از خدمات خودرویی در ایران وجود ندارد. حالا می توانیم علاوه بر این ویژگی، ارائه خدمات به خودروهای داخلی و خارجی را هم به عنوان یکی دیگر از نقاط تمایز اتوشناس نسبت به سایر مجموعه های خدماتی برگزینیم. اما شاید برای بعضی مخاطبان این سوال به وجود بیاید که آیا سطح و کیفیت خدمات ارائه شده در شعبه دوم که مخصوص ارائه خدمات خودروهای ایرانی و چینی تاسیس شده، با شعبه اول که تنها به خودروهای وارداتی و گران قیمت تر خدمات می دهد، تفاوت دارد؟

شعبه دوم اتوشناس

پاسخ اتوشناس به این سوال این است که در هر 2 شعبه اتوشناس به عنوان زیر مجموعه های مجموعه بزرگ اتو خسروانی ، هدف اصلی رضایت مشتری و مراجعه مجدد است. دسته بندی خودروها بر اساس مدل و قیمت و دسته بندی خدمات ارائه شده، مواردی هستند که بعد از این هدف برنامه ریزی شده اند.

شعبه دوم اتوشناس

در شعبه دوم اتوشناس نیز همچون شعبه اول، پرسنل و تکنسین های دوره دیده و متخصص به خودروها خدمات می دهند و هریک از آن ها گواهینامه مخصوص گذراندن دوره های مربوط به کار خود را دارند. علاوه بر این، در این شعبه یک واحد فنی و مهندسی نیز تاسیس شده که کارشناسان آن بعد از انجام هر فعالیت روی خودروها، آن را مورد بررسی قرار می دهند تا کاملا مطابق با استانداردهای اتوشناس باشد. جالب است بدانید مدیر فنی و مهندسی شعبه دوم اتوشناس ، سابق بر این مدیر آموزش پرسنل و تکنسین های شرکت های بزرگی همچون ایران خودرو، کرمان موتور و مدیران خودرو بوده است.

شعبه دوم اتوشناس


برای آشنایی با تعمیرگاه اتوشناس اینجا کلیک کنید


بهره مندی اتوشناس از امکاناتی متمایز

شعبه دوم اتوشناس ، از یک کارواش 6 دهنه مجهز، یک انبار بزرگ قطعات یدکی، یک سوله مخصوص صافکاری و نقاشی همراه با اتاق رنگ حرفه ای ایتالیایی، دستگاه شاسی کشی، انواع لوازم تخصصی صافکاری و نقاشی و …، یک سوله مخصوص تعمیر و خدمات فنی خودرو مجهز به انواع جک های حرفه ای، Cleaning room مخصوص تعمیرات حساس موتور و گیرباکس و انواع ابزارها و تجهیزات مدرن و تخصصی تعمیر خودرو تشکیل شده است.

حتی اگر در روزهای شلوغ که اتوشناس با حداکثر ضرفیتش مشغول به کار است به این مجموعه مراجعه کنید، لازم نیست در صف طولانی وقت تلف کنید یا مجبور شوید برای پیدا کردن جای پارک در خیابان های باریک و شلوغ کلنجار بروید، شعبه دوم اتوشناس از یک پارکینگ بزرگ بهره می برد و می توانید از لحظه ورود به این مجموعه تا انجام خدمات روی خودرو و در نهایت خروج، همه مراحل را با آرامش و راحتی طی کنید.

شعبه 2 اتوشناس

شاید این امکان در تعمیرگاه های مخصوص خودروهای گران قیمت بیشتر به چشم بخورد، اما در تعمیرگاه های مربوط به خودروهای داخلی، کمتر دیده ایم که محلی برای انتظار مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده باشد. در سوله مخصوص تعمیرات و خدمات فنی اتوشناس، یک سالن انتظار بزرگ ایجاد شده و مراجعه کننده می تواند ضمن استراحت در این سالن، مراحل انجام خدمات و تعمیرات خودرویش را مشاهده کند.

شعبه دوم اتوشناس

نگران معاینه فنی خودروتان نباشید

یکی از دغدغه های بزرگ مالکان خودروهای داخلی، قبولی در آزمون معاینه فنی خودرو است. چرا که به دلیل کیفیت پایین تر خودروهای ایرانی و چینی نسبت به خودروهای وارداتی، آمار خرابی و مردود شدن این خودروها در معاینه فنی نیز بیشتر است. شعبه دوم اتوشناس از دستگاه ها و ابزارهایی مشابه موارد موجود در مراکز معاینه فنی برخوردار است و با تست خودرو با این دستگاه ها بعد از انجام تعمیرات و خدمات، مالک خودرو می تواند پیش پیش از نتیجه آزمون معاینه فنی خودرویش مطمئن شود تا در وقت و هزینه اش صرفه جویی صورت گیرد.

در اینجا علاوه بر این خدمات، کارهایی مثل بازسازی کامل خودرو، ریمپ ecu برای بهتر شدن عملکرد خودرو و … هم انجام می شود.


برای آشنایی با مجموعه ((اتو یار)) در اتوشناس اینجا کلیک کنید


دست باز اتوشناس در تامین قطعات یدکی

بحث تامین قطعات و خرید لوازم یدکی در حین تعمیر یا خدمات بدنه یک خودرو هم از جمله مهمترین مسائلی است که مالک خودرو را به دردسر می اندازد. این دردسر می توان به دلیل عدم توافق تعمیرکار و مالک، سخت پیدا شدن قطعه و صرف وقت و هزینه بیشتر یا عدم تشخیص قطعه تقلبی و اصل ایجاد شود. اما همانطور که گفتیم اتوشناس از یک انبار بزرگ قطعات یدکی بهره می برد و به لطف همکاری با مجموعه های بزرگ برای تامین قطعات خودرو، قطعه مورد نیاز برای خودرو در کمترین زمان و از مقرون به صرفه ترین مسیر تامین می شود.

شعبه دوم اتوشناس

همچنین برای اینکه مشتری بتواند بهتر هزینه های مربوط به خودروی خود را مدیریت کند، تکنسین های اتوشناس قطعات اصلی و فرعی را به وی پیشنهاد می دهند و این مشتری است که در نهایت برای خرید قطعه مربوطه تصمیم می گیرد. در صورت استفاده از قطعات اصلی و توصیه شده توسط اتوشناس ، این قطعات 6 ماه یا 10 هزار کیلومتر گارانتی می شوند. همچنین خدمات ارائه شده نیز به مدت 2 ماه یا 3 هزار کیلومتر گارانتی می شوند. مثلا در صورتی که یک ایراد جدی به دلیل کیفیت پایین قطعه استفاده شده یا ضعف در خدمات ارائه شده در خودرو ایجاد شود، اتوشناس این ایراد را در مدت ذکر شده به صورت رایگان برطرف می کند.

هزینه خدمات مطابق با نرخ اتحادیه

در اتوشناس خدماتی از جمله یک تعویض روغن ساده تا تعمیات اساسی موتور، گیربکس و جلوبندی ارائه می شود. در بخش صافکاری هم خدمات با مدرن روش ها و حرفه ای ترین تجهیزات، مثل صافکاری PDR ، پولیش، رنگ آمیزی بدنه خودرو در اتاق رنگ حرفه ای و … انجام می شود.

شعبه 2 اتوشناس

اما شاید در نگاه اول، تصور کنید که هزینه خدمات در چنین مجموعه مجهز و مدرنی گران تر از تعمیرگاه های معمولی و قدیمی سطح شهر است. این طبیعیست که مالکان خودروهای داخلی نسبت به مالکان خودروهای خارجی و گران قیمت تر، حساسیت بیشتری روی بحث هزینه تعمیرات و خدمات داشته باشند. اما لازم است بدانید که هزینه هر نوع خدماتی در اتوشناس ، مطابق با نرخ اعلامی از سوی اتحادیه و حتی در بعضی موارد پایین تر از این نرخ! محاسبه می شود.


برای اطلاع از جزییات کارشناسی خودرو در بخش ((شُسته رفته)) اتوشناس اینجا کلیک کنید


شعبه 2 اتوشناس

با اتوشناس خیالتان در خرید و فروش خودرو راحت باشد

اگر بخواهیم یک جمع بندی از این گزارش داشته باشیم، به این نتیجه می رسیم که تمام خدمات ارائه شده در شعبه اول اتوشناس ، در شعبه دوم نیز ارائه می شوند. بحث کارشناسی خودرو نیز با جدیت در این مجموعه دنبال می شود و خریداران و فروشندگان خودرو می توانند برای اطمینان از سلامت رنگ و بدنه، فنی، کیلومتر و اصالت خودرو از کارشناسان مجرب اتوشناس کمک بگیرند. کارشناسی خودرو هم در محل و هم در مجموعه اتوشناس انجام می شود. اما به دلیل تخصصی بودن بعضی موارد و نیاز به تجهیزات حرفه ای و بعضا بزرگ مثل جک و …، پیشنهاد می شود برای کارشناسی خودرو به این مجموعه مراجعه کنید.

شعبه 2 اتوشناس

همچنین مشاوره و همکاری در تدوین مبایعه نامه خودرو ( قولنامه خودرو ) و انعقاد قرارداد خرید و فروش خودرو همچون شعبه اول در این شعبه نیز صورت می گیرد و نتیجه کارشناسی فنی و بدنه خودروهای مراجعه کننده کاملا از سوی اتوشناس تضمین می شود. لازم به ذکر است، ارائه خدمات حمل خودرو با خودروبر، باتری به باتری، تعویض لاستیک پنچر و بنزین رسانی در محل و سایر خدمات از این دست، برای خودروهای ایرانی و چینی همچون خودروهای وارداتی توسط اتوشناس انجام می شود.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

مراجعه کنندگان علاوه بر مراجعه حضوری و بدون تعیین وقت قبلی، می توانند از طریق مراجعه به سایت یا تماس تلفی نوبت گیری کنند. شعبه دوم اتوشناس همه روزه به غیر از روزهای تعطیل، از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان است.

آدرس شعبه دوم اتوشناس: تهران، کیلومتر 11 اتوبان لشگری (جاده‌ مخصوص کرج)، نبش خیابان سپاه اسلام

شماره تماس: 45267-021

آدرس سایت : autoshenas.com

برچسب‌ها : آدرس اتوشناسآدرس سعبه دوم اتوشناسابزار صافکاری PDRاتو آپاتو خسروانیاتو شناساتو یاراتوخسروانیاتوشناسامداد خودروتامین قطعات خودروتعمیر 206تعمیر ام وی امتعمیر اچ سی کراستعمیر برلیانستعمیر جلوبندی خودروتعمیر جیلیتعمیر خودروتعمیر خودرو در محلتعمیر خودروهای داخلیتعمیر خودروی ایرانیتعمیر خودروی چینیتعمیر دانگ فنگتعمیر لیفانتعمیر موتور و گیربکستعمیر هایماتعمیر چریتعمیر گیربکس اتوماتیکتعمیر گیربکس اتوماتیک 206تعمیرات خودروهای چینیتعمیرگاه اتوشناستعمیرگاه برلیانستعمیرگاه تخصصی خودروهای چینیتعمیرگاه خودروهای ایرانی و چینیتعمیرگاه خودروهای داخلیتعمیرگاه خودروهای وارداتیتعویض روغن خودروتعویض روغن در محلتعویض لاستیک پنچر در محلتنظیم قولنامه خودروتنظیم مبایعه نامه خودروتکنسین های اتوشناسحمل خودروخدمات خودروهای ایرانیخدمات خودروهای ایرانی و چینیخدمات خودروهای چینیخدمات خودروییخدمات پس از فروش خودروخرید و فروش خودروخودروبرریمپ 206ریمپ ECUساعت کاری اتوشناسسرویس خودروهای ایرانیسرویس خودروهای چینیسرویس دوره ای خودروسوخت رسانی در محلشسته رفتهشعبه 1 اتوشناسشعبه 2 اتوشناسشعبه اول اتوشناسشعبه دوم اتوشناسصافکاری pdrصافکاری خودروصافکاری و نقاشی اتوشناسصافکاری و نقاشی خودروقطعات یدکی خودروقولنامه خودروقیمت قطعات برلیانسمبایعه نامه خودرومعاینه فنیمعاینه فنی خودروهزینه تعمیر خودروهزینه صافکاری خودروپرسنل اتوشناسکارشناسی بدنه خودروکارشناسی خودروکارشناسی رنگ خودروکارشناسی رنگ و بدنهکارشناسی فنی خودروکارواشکارواش اتوشناسگارانتی تعمیر خودروگارانتی قطعات خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی