پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروسازي فردا سومين محصول خود را رونمایی كرد

خودروسازي فردا كه تا كنون ۲ كراس اوور را به بازار خودرو ايران معرفي كرده است، سدان ٥١١ را به عنوان سومين محصول به خط توليد خود اضافه كرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو محمدرضا آريان نژاد مدير ماركتينگ خودروسازي فردا ضمن اشاره به توليد اين خودرو در سايت توليدي سمنان اين خودروساز […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱ خرداد ۱۴۰۰

خودروسازي فردا كه تا كنون ۲ كراس اوور را به بازار خودرو ايران معرفي كرده است، سدان ٥١١ را به عنوان سومين محصول به خط توليد خود اضافه كرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

محمدرضا آريان نژاد مدير ماركتينگ خودروسازي فردا ضمن اشاره به توليد اين خودرو در سايت توليدي سمنان اين خودروساز گفت: اينخودرو مجهز به گيربكس DCT است كه در ميان سدان هاي موجود تكنولوژي برتري است.

او ادامه داد: اين خودرو با قيمت ٤٢٩ ميليون تومان عرضه مي شود و توليد انبوه اين خودرو آغاز شده است.

آريان نژاد ادامه داد: بعد از اين خودرو انشالله محصول چهارم را به توليد مي رسانيم و شرايط فروش سدان فردا ٥١١ از ٢ خرداد ماهآغاز مي شود.

او تصريح كرد: توليد اين خودرو با ٢٠ درصد داخلي سازي آغاز مي شود و تا ٤٠ درصد در سه سال آينده ادامه خواهد يافت.

مدير ماركتينگ خودروسازي فردا ادامه داد: با توجه به نيازسنجي هايي انجام شده تصميم گرفتيم وارد بازار سدان ها شويم و آپشن هاياين خودرو نسبت به رقبا برتر است. ضمن اين كه فردا ٥١١ همزمان با عرضه جهاني در ايران عرضه مي شود و طراحي آن در سال٢٠٢٠انجام شده است.

آريان نژاد افزود: در حوزه خدمات پس از فروش هميشه سعي شده مشتريان ما راضي باشند و ٤٥ عامليت تا پايان سال اختصاصی بهخودروهاي فردا موتورز خدمات ارائه مي كنند.

لازم به ذکر است مصرف سوخت اين خودرو در سيكل تركيبي ٦.٤ است و به همين دليل از اقتصادي ترين خودروهاي روز توليد شده درايران به شمار مي رود.

این خودرو از سيستم ايمني ESP برخوردار بوده و استانداردهاي ECE را پاس كرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی