پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از ایران خودرو

هدف ساخت داخل،‌ مقاوم سازی تولید در برابر تحریم‌ ها است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از شرکت های قطعه ساز در نیشابور و مشهد که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت، گفت: تاکید و تمرکز ایران خودرو بر داخلی سازی قطعات مورد نیاز صنعت خودرو با هدف رشد اقتصادی در این صنعت، صرفه جویی ارزی و مقاوم سازی در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ خرداد ۱۴۰۰

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از شرکت های قطعه ساز در نیشابور و مشهد که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت، گفت: تاکید و تمرکز ایران خودرو بر داخلی سازی قطعات مورد نیاز صنعت خودرو با هدف رشد اقتصادی در این صنعت، صرفه جویی ارزی و مقاوم سازی در برابر تحریم ها است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم ساخت داخل در تولید پلوس در حال انجام است و برای انتقال تکنولوژی، اقدامات اولیه آن صورت گرفته است، هم اکنون برخی از قطعات پلوس داخلی سازی شده و در مرحله تاییدیه کیفی قرار دارد.

وی داخلی سازی قطعه پلوس توسط شرکت قطعات محوری خراسان را اقدام مهمی در خودکفایی در تولید دانست و گفت: این قطعه در مسیر برقی سازی خودروها نیز راهگشا خواهد بود.

مقیمی افزود: یکی از پروژه های مهم ساخت داخل این شرکت تولید شافت پلوس است که نتایج این پروژه نیز صرفه جویی ارزی قابل توجهی به دنبال داشته است.

گفتنی است، معاون وزیر صمت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو و هیات همراه از شرکت‌های قطعه‌ساز ایران‌خودرو از جمله الکتریک خودرو شرق، اگزوز خودرو و قطعات محوری خراسان در نیشابور و مشهد بازدید کردند.

در شرکت اگزوز خودرو خراسان، سالن تولید خط یدک برای تامین بازار خدمات پس از فروش اگزوز خودرو افتتاح شد‌. افزایش ظرفیت خطوط تولیدی شرکت اگزوز خودرو با هدف پوشش بازار خدمات پس از فروش و رونق صادرات در دستور کار قرار دارد.

هم‌زمان در این بازدید ۶۰۸ بسته معیشتی کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند نیشابور از سوی شرکت اگزوز خودرو خراسان ارسال شد.

انتهای پیام/

رضایتمندی مشتریان در گرو ارتقای کمی وکیفی محصولات خودروسازان

افت نقدینگی، علت کاهش عرضه خودرو به بازار است

فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو از فردا

ایران خودرو دیزل در تولید و داخلی سازی خودروهای کار پیشتاز است

مسیر توسعه صنعت خودرو با بومی‌سازی کوتاه می‌شود

امدادگر امداد خودرو ایران جان یک جوان را نجات داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی