پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری نیکلاس کیج

فراری نیکلاس کیج ، به دنبال خانه جدید می گردد

یک فراری 599 GTB ،که بر روی کارت این فراری نام «نیکلاس کیج» ، درج شده  ، راهی بازار دست‌دوم خودروها شده است. با این حال، اینکه چه مدت زمانی این خودرو در مالکیت « نیکلاس کیج» بوده، چندان مشخص نیست. آنچه در حال حاضر معلوم است، این است که این فراری به دنبال یک خانه […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

یک فراری 599 GTB ،که بر روی کارت این فراری نام «نیکلاس کیج» ، درج شده  ، راهی بازار دست‌دوم خودروها شده است. با این حال، اینکه چه مدت زمانی این خودرو در مالکیت « نیکلاس کیج» بوده، چندان مشخص نیست. آنچه در حال حاضر معلوم است، این است که این فراری به دنبال یک خانه جدید می‌گردد.

این سوپر ماشین از همان رنگ کلاسیک قرمز «روسو کورسا» برای بدنه استفاده می‌کند و یک طرح مشکی برای داخل کابین آن به کار رفته است و حدود ۱۷ هزار و ۱۸۷ مایل ، مسافت را طی کرده است.چیزی که بیشتر از حدّ معمول برای یک خودروی غیرعادی مدل ۲۰۰۷ است. با این وجود، مبلغ بالایی در eBay برای آن وارد شده و ۵۹۹۱۲۰ دلار برای آن درخواست شده است.

فراری نیکلاس کیج

اما در نظر داشته باشید که این فراری به یک گیربکس ۶ دنده دستی مجهز می باشد که این چیزی است که بسیار نایاب است.در این مدل از یک موتور موتور ۶ لیتری V12 استفاده شده است که قدرتی برابر ۶۱۲ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری برابر ۶۰۸ نیوتن‌متر برایش به همراه دارد. این خودروی دیفرانسیل عقب فراری برای رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت، تنها حدود ۳ ثانیه زمان نیاز دارد و می‌تواند به سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

فراری نیکلاس کیج فراری نیکلاس کیج

یک مدل مشابه با کیلومتراژ کمتر در اوایل سال جاری میلادی به مبلغ ۶۸۲ هزار دلار در حراجی RM در «آملیا آیلند» فلوریدا در امریکا به فروش رسید و بنابراین، این قیمت درخواستی منطقی به‌نظر می‌رسد.

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی