پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیگنیتی

استقبال گسترده از مرحله دوم فروش دیگنیتی/ خودرو دیگنیتی با حضور در بازار، علاقمندان بیشتری جذب کرده است

دومین مرحله فروش دیگنیتی به گونه ای به اتمام رسید که هزاران نفر برای ثبت نام اینترنتی اقدام کردند و افراد بسیاری موفق به ثبت نام و عده ای نیز به دلیل تکمیل ظرفیت راهی مرحله بعدی فروش این محصول گروه بهمن شدند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرحله دوم فروش دیگنیتی بهمن، روز […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ خرداد ۱۴۰۰

دومین مرحله فروش دیگنیتی به گونه ای به اتمام رسید که هزاران نفر برای ثبت نام اینترنتی اقدام کردند و افراد بسیاری موفق به ثبت نام و عده ای نیز به دلیل تکمیل ظرفیت راهی مرحله بعدی فروش این محصول گروه بهمن شدند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرحله دوم فروش دیگنیتی بهمن، روز دوشنبه 27 اردیبهشت ساعت 10 صبح آغاز شد که با استقبال بی نظیر مشتریان گروه بهمن همراه بود. هدف گروه بهمن به عنوان یک خودروساز عرضه نامحدود محصولات با کیفیت از طریق نمایندگی های مجاز می باشد اما طبق قانون می بایست به صورت آنلاین نسبت به فروش اقدام نماید که با توجه به مشکلات اینترنت، پرداخت آنلاین، تعداد زیاد متقاضیان و…، در برخی مواقع سبب نارضایتی افراد جا مانده از ثبت نام می شود.

گفتنی است بیش از هزاران نفر در طرح پیش فروش دیگنیتی شرکت کردند و این استقبال که جای تقدیر و تشکر دارد این شرایط را برای گروه بهمن ایجاب می کند که تمام تلاش خود را برای عرضه و توسعه محصولات جدید و با کیفیت داشته باشد و در راستای جلب رضایت مشتری ، خودروهای تولیدی را در موعد مقرر تحویل دهد.

فرآیند ثبت نام دیگنیتی مطابق با قانون به صورت اینترنتی، در يك زمان خاص و پیرو آن اطلاع‌رساني هاي مناسبی انجام شد تا همه متقاضیان در جريان زمان ثبت نام قرار گيرندکه هزاران نفر براي ثبت نام اينترنتي اقدام کردند. طبيعي است در اين روند، هر كسي كه زودتر براي ثبت نام اقدام كند، موفق خواهد شد.

این در حالی بود که برخی محدودیت‌های اعلام شده نظیر: هر کد ملی یک خودرو، شرط داشتن گواهینامه، همچنان فعال بوده و ثبت‌نام کنندگان در این طرح نیز باید از شرایط مذکور برخوردار باشند.

در دومین طرح فروش دیگنیتی 39 درصد از تهران، 13 درصد از فارس، 9درصد از اصفهان، 6 درصد از خراسان رضوی و 33 درصد از سایر استان ها موفق به ثبت نام شدند .

استقبال بالا برای خرید خودروی دیگنیتی گویای آن است که مردم به محصول جدید گروه بهمن همچون سایر محصولات این مجموعه اعتماد کردند و به این اطمینان رسیدند که دیگنیتی مطابق با سلایق و علایق آنها طراحی شده است. همچنین گروه بهمن در نظر دارد که با سرعت خودروهای ثبت نامی تحویل مردم شود تا این امر کمک کند که التهابات بازار کمتر شود و مردم با آرامش بتوانند خودروهای مدنظر خود را خریداری کنند.

انتهای پیام/

نقش کروز در ایجاد اشتغال تحسین برانگیز است

در بهمن موتور اقدامات خوبی در زمینه تولید داخلی صورت گرفته است  

اتمام مرحله دوم فروش خودرو دیگنیتی بهمن موتور

ثبت نام دیگنیتی تنها از طریق وبسایت ایرانی کار امکانپذیر است

مرحله دوم فروش خودرو دیگنیتی فردا آغاز می شود

مرحله دوم فروش خودروی دیگنیتی بهمن

مشتریان دیگنیتی در شبکه خدمات پس از فروش بدون نوبت خدمات دریافت می کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی