پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت سنگین

توقیف 17 دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای سال جاری

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۷ دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای سال جاری تاکنون در معابر پایتخت توقیف شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح توقیف موتورسیکلت های سنگین در شهر تهران که […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۸ خرداد ۱۴۰۰

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۷ دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای سال جاری تاکنون در معابر پایتخت توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح توقیف موتورسیکلت های سنگین در شهر تهران که از ابتدای سالجاری به اجرا درآمده است، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت‌های سنگینی که بدون مجوز در تهران اقدام به تردد کنند، برخورد خواهد کرد و در همین راستا نیز تاکنون 17 دستگاه موتورسکیلت سنگین توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

وی با بیان اینکه هفدمین موتورسیکلت در ساعت 13:30 روز گذشته جمعه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت، نرسیده به جوانمردان شناسایی و توقیف شد، گفت: راکب این موتورسکیلت مشغول لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه بود که از سوی توسط تیم پلیس راهور تهران بزرگ متوقف شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد، گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون، هنجارشکنان و راکبان موتورسیکلت‌های سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سروصدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی کرده و موتورسیکلت آنها نیز توقیف می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

تداوم توقیف موتورسیکلت های سنگین بی مجوز

کروزر مونیخی در تعقیب هارلی دیویدسون آمریکایی!

کشف و توقیف یک دستگاه موتورسنگین قاچاق

آشنایی با موتورسیکلت باس هاس مجهز به پیشرانه 8.2 لیتری!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی