پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محدودیت های کرونایی

تقاضا داریم برای دریافت مجوز تردد بین استانی به فرمانداری مراجعه نکنید| درخانه بمانیم

رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران اظهار کرد: به منظور قطع زنجیره کرونا و در جهت کمک به کادر درمان از شهروندان تقاضا داریم تا برای دریافت مجوز تردد بین استانی به فرمانداری تهران مراجعه نکنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ایمان قربانی مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران اظهار کرد: با اعلام […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۹ خرداد ۱۴۰۰

رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران اظهار کرد: به منظور قطع زنجیره کرونا و در جهت کمک به کادر درمان از شهروندان تقاضا داریم تا برای دریافت مجوز تردد بین استانی به فرمانداری تهران مراجعه نکنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ایمان قربانی مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ، با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، به منظور کنترل بیشتر بیماری، از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد تردد بین استانی ممنوع و هیچ گونه تردد بین استانی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به تجمع شهروندان تهرانی در مقابل فرمانداری تهران به منظور گرفتن برگه تردد بین استانی، اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا با توجه به نظر ستاد ملی کرونا به فرمانداری تهران مراجعه نکنند و جهت قطع زنجیره بیماری تعطیلات پیش رودر خانه بمانند و در جهت کمک به کادر پزشکی و پرستاری است با حجم انبوه ورودی بیمارستان ها مواجه نشویم.

قربانی افزود: از شهروندان تهرانی برای کنترل و مهار این بیماری و اجرای دقیق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا از شهروندان خواهشمند است از تردد بین استانی خوداری نمایند.

انتهای پیام

جزئیات ممنوعیت تردد بین استانی در تعطیلات خرداد ماه

سفر به استان های شمالی ممنوع!

ساعت منع تردد شبانه تغییر نکرد!

تقدیر فرمانده عملیات مدیریت کرونا از ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی