پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات KTL

با سرویس کلینیک KTL آماده تابستان 1400 شوید

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) به عنوان تنها نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران طرح “خدمات مطمئن هیوندای با KTL” را در راستای آماده سازی خودروها برای فصل تابستان از 22 خرداد ماه تا 3 تیر اجرا می کند . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت تجارت بین المللی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) به عنوان تنها نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران طرح “خدمات مطمئن هیوندای با KTL” را در راستای آماده سازی خودروها برای فصل تابستان از 22 خرداد ماه تا 3 تیر اجرا می کند .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) به عنوان تنها نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران طرح “خدمات مطمئن هیوندای با KTL” را در راستای آماده سازی خودروها برای فصل تابستان از 22 خرداد ماه تا 3 تیر اجرا می کند . این طرح با هدف اطمینان مشتریان از سلامت خودرو و دریافت خدمات و قطعات با کیفیت و شرایط ویژه برگزار می‌شود.

از مهمترین خدمات این طرح ویژه می توان به اجرت رایگان خدمات سرویس ادواری ،  قطعه فیلتر روغن رایگان ، بازدید و بررسی رایگان  سطح مایع خنک‌کننده موتور، روغن ترمز و سطح مایع شیشه شوی، وضعیت ظاهری و فشار باد تایرها، عملکرد چراغ‌های جلو و عقب، سیستم تهویه مطبوع، شدت وزش باد و عملکرد دریچه‌ها، عملکرد کمپرسور و اطمینان از عدم نشتی لوله‌ها و اتصالات و فیلتر هوای ورودی و تهویه مطبوع و در صورت نیاز تعویض اشاره کرد.

جهت اطلاع از شبکه نمایندگی های مجاز در سراسر کشور به وبسایت شرکت KTL به آدرس www.ktl-co.com   مراجعه فرمائید .

مالکان خودروهای هیوندای می توانند جهت رزرو پذیرش در تعمیرگاه مرکزی شرکت KTL از طریق وبسایت و یا شماره ی تلفن  02191007757 اقدام نمایند .

انتهای پیام

سرويس كلينيك هواي پاك KTL تا پايان هفته ادامه دارد

استقبال مالكين هیوندایی از طرح سرويس كلينيك KTL

سرويس كلينیک KTL با قطعات اصلی هيوندايی ادامه دارد

آغاز کمپین سرویس کلینیک (( پاییز پاک)) توسط نماینده رسمی هیوندایی

استقبال مالكين هيوندای از طرح خدمات KTL

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی