پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی ایران خودرو

۳۰ هزار تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اضافه می‌شود

مدیر عملیات فروش ایران خودرو از نوسازی و عرضه دست کم ۳۰ هزار دستگاه خودروی تاکسی در سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا ‌اسگوئی افزود: با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در قرارداد با اتحادیه تاکسی‌رانی امسال دست کم ۳۰ هزار دستگاه تاکسی نوسازی خواهد شد. وی ادامه […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

مدیر عملیات فروش ایران خودرو از نوسازی و عرضه دست کم ۳۰ هزار دستگاه خودروی تاکسی در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا ‌اسگوئی افزود: با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در قرارداد با اتحادیه تاکسی‌رانی امسال دست کم ۳۰ هزار دستگاه تاکسی نوسازی خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از پنج هزار دستگاه خودروی سمند و پژو ۴۰۵ با کاربری تاکسی تولید شده و در انتظار معرفی واجدین شرایط برای صدور پیش فاکتور است.

اسگوئی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ متقاضی از سوی اتحادیه تاکسی رانی جهت ثبت نام و تحویل خودرو به ایران خودرو معرفی شده است.

وی با بیان این‌که با اعلام قیمت‌های رسمی فروش محصولات، ثبت نام آغاز شده، افزود: از ابتدای خرداد ماه ثبت نام خودروهای تاکسی بدون وقفه در حال انجام است و به منظور اجرای فرآیند نوسازی، فهرست نفرات به اتحادیه تاکسی‌رانی درون شهری کشور ارسال شده و پس از ایجاد کد رهگیری، امکان صدور پیش فاکتور در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو میسر خواهد شد.

اسگوئی گفت: روند ثبت نام به صورت مستمر توسط متولیان در حال انجام است و به‌زودی صدور پیش فاکتور خودروهای تاکسی متقاضیان طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده آغاز خواهد شد.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو، با اشاره به تاخیر یک ماهه صورت گرفته در ثبت نام متقاضیان به دلیل تاخیر در اعلام قیمت فروش محصولات از سوی مراجع مربوطه گفت: طرح های فروش با یک ماه وقفه اردیبهشت، در خردادماه از سر گرفته شد.

انتهای پیام

دفتر منطقه‌ای برتر ایران‌ خودرو در شاخص رضایت مشتریان مشخص شد

مشکلات صنعت خودرو ساختاری است

تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، برای تعمیق ساخت داخل

کیفیت خودروهای سنگین در مسیر رشد | کسب ۵ ستاره کیفی توسط ۳ خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی