پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت سنگین

۲۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مجوز توقیف شدند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از توقیف ۲۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مجوز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور اظهار کرد: پلیس همیشه و در همه‌جا با فردی که قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا بگذارد با قاطعیت برخورد خواهد […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از توقیف ۲۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مجوز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور اظهار کرد: پلیس همیشه و در همه‌جا با فردی که قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا بگذارد با قاطعیت برخورد خواهد کرد و این برخورد هم از قبل انجام شده است.

وی ادامه داد: در خصوص عدم رعایت قوانین توسط موتورسواران و انجام حرکات مخاطره‌آمیز، طرح توقیف موتورسیکلت‌ها را اجرایی کردیم که جان افراد به خطر نیفتد، زیرا ما همیشه به عنوان یک مجری و خادم برای شهروندان عمل می‌کنیم.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: شهروندان برای جلوگیری از تخلفات موتورسواران، از پلیس درخواست‌هایی داشتند تا با آن‌ها برخورد کنیم، به همین دلیل پلیس راهور تهران از ابتدای سال 1400 به صورت ویژه با این افراد برخورد کرد و تا به امروز بیش از 20 دستگاه موتورسیکلت سنگین و فاقد مجوز به پارکینگ منتقل شده اند.

سرهنگ همه‌خانی یادآور شد: راکبان موتورسیکلت بدانند که این حرکات نمایشی حتما برخورد قاطع پلیس را به همراه خود دارد و از طریق مانیتورینگ پلیس راهور تمام سطح شهر تهران کنترل می‌شود تا فردی قانون را دور نزند همچنین این طرح مهار همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام \ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

استفاده از موتورسیکلت‌ های بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است

توقیف 17 دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای سال جاری

تداوم توقیف موتورسیکلت های سنگین بی مجوز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی