پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

خدمات فوق تخصصی و انحصاری خودروهای ب ام و در نمایندگی پرشیا خودرو 121 بلوار ارتش

به عنوان بخشی از برنامه های گسترده پرشیا خودرو در زمینه ارائه سرویسهای برتر به مالکین محصولات ب ام و و مینی، نمایندگی خدمات پس از فروش ۱۲۱ پرشیا خودرو در بلوار ارتش تهران در حال فعالیت است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پرشیا خودرو در راستای گسترش خدمات خود و برای پاسخگویی بهتر […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

به عنوان بخشی از برنامه های گسترده پرشیا خودرو در زمینه ارائه سرویسهای برتر به مالکین محصولات ب ام و و مینی، نمایندگی خدمات پس از فروش ۱۲۱ پرشیا خودرو در بلوار ارتش تهران در حال فعالیت است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پرشیا خودرو در راستای گسترش خدمات خود و برای پاسخگویی بهتر به مالکین ب ام و و مینی به ویژه در شمال و شمال شرق تهران، یکی از مجهزترین مراکز خدمات پس از فروش را در این منطقه تاسیس کرده و در حاضر نمایندگی خدمات پس از فروش 121 پرشیا خودرو مشغول خدمت رسانی به مشتریان در بلوار ارتش و حومه است.

از خدمات فوق تخصصی و اختصاصی این نمایندگی می توان به تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودروهای ب ام و مینی، ارائه ترانسفر کیس انواع خودروهای ب ام و به صورت انحصاری و تعمیرات تخصصی کنترل یونیت خودرو در نمایندگی پرشیا خودرو 121 بلوار ارتش اشاره کرد.

نمایندگی 121 پرشیاخودرو در مجموعه خودرویی خوشرو واقع در انتهای بلوار ارتش (جنب پادگان 401) در کنار ارائه خدمات پس از فروش محصولات ب ام و و مینی، تمامی سرویسهای جانبی از جمله خدمات تخصصی تیونینگ، خدمات خودروهای کلاسیک، فروش اکسسوری و لایف استایل، قطعات، بستههای تمدید گارانتی و BSI را نیز عرضه می کند.

مالکین محصولات ب ام و و مینی جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وبسایت پرشیاخودرو بخش نمایندگان مراجعه نموده یا با شماره تلفن 22964237 و 22954941 (پیش شماره تهران 021) تماس بگیرند.

مشتریان محترم می توانند از طریق سرچ در گوگل مپ و سایر نرم افزارهای ناوبری با عنوان ” پرشیا خودرو ارتش ” به مکان این نمایندگی دسترسی پیدا کرده و یا از طریق لینک زیر جهت مراجعه اقدام نمایند.

https://goo.gl/maps/31ztKKe3HxDxv3EMA

انتهای پیام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی