پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی

لامبورگینی ها را روی هوا زدند!/ ظرفیت تولید 10 ماه لامبورگینی در سال 2021 فروخته شد

مدیرعامل لامبورگینی ادعا کرده 10 ماه از ظرفیت تولید این خودروساز ایتالیایی در سال 2021 به طور کامل فروخته شده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو لامبورگینی را با سوپر ماشین های دهه 60 میلادی میشناسیم. خودروهایی افسانه ای با طراحی رویایی مثل میورا. در کلاس سوپر ماشین های مدرن نیز لامبورگینی حرف […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

مدیرعامل لامبورگینی ادعا کرده 10 ماه از ظرفیت تولید این خودروساز ایتالیایی در سال 2021 به طور کامل فروخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

لامبورگینی را با سوپر ماشین های دهه 60 میلادی میشناسیم. خودروهایی افسانه ای با طراحی رویایی مثل میورا. در کلاس سوپر ماشین های مدرن نیز لامبورگینی حرف های زیادی برای گفتن دارد و در این سال ها سوپر اسپرت های متنوعی برای بودجه های مختلف عرضه کرده است.

حتی چند سالی است که لامبورگینی نشان داده تنها در ساخته کوپه ها و رودسترهای دیوانه تبهر ندارد و با اوروس قدم به بازار پر هیاهو و پرمخاطب شاسی بلندها نیز گذاشته است.

لامبورگینی

شاید محصولات لامبورگینی تفاوت هایی باهم داشته باشند، اما مواردی مثل اصالت، طراحی ناب ایتالیایی و عملکرد دیوانه وار روی آسفالت میان آن ها مشترک است. لامبورگینی از زیر مجموعه های گروه بزرگ فولکس واگن است.

در تحلیل های صنعت خودروسازی همیشه به این نتیجه می رسیم که کمپانی هایی مثل لامبورگینی، فراری، بوگاتی و … اگر زیر پرچم کمپانی های بزرگی مثل فولکس واگن، دایملر و … قرار نگیرند ضرر ده شده و محکوم به شکست خواهند بود.

لامبورگینی

اما در این میان انگار لامبورگینی وضعیت مناسبی دارد و بازار محصولاتش سکه است! فروش محصولات لامبورگینی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری رونق گرفته تا جایی که گفته شده ۱۰ ماه از کل ظرفیت تولید این شرکت در سال ۲۰۲۱ به‌طور کامل فروخته شده است. این خبر را مدیرعامل لامبورگینی «استفان وینکلمن» در مصاحبه‌ای در نمایشگاه خودروی میلان مونزا اعلام کرده است.

لامبورگینی

این اتفاق می تواند دلیل پیشنهاد 9.2 میلیارد دلاری خرید لامبورگینی از سوی یک شرکت سوئیسی باشد. پیشنهادی که چندی پیش به فولکس واگن ارائه شد و کمی بعد رقمش بالاتر هم رفت.

لامبورگینی

به گفتهٔ وینکلمن، لامبورگینی قرار است امسال رشد چشمگیری داشته باشد. با توجه به اینکه هنوز به پایان نیمهٔ اول سال ۲۰۲۱ نرسیده‌ایم، در حالی این ادعا از سوی لامبورگینی جسورانه‌ به نظر می‌رسد که علی رغم تعطیلی 2 ماهه کارخانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، لامبورگینی امسال هم برای دومین سال پیاپی در حال ثبت رکورد فروش در کل تاریخ خود بوده و فروش این کمپانی در 3 ماهه نخست سال جاری حدود 25 درصد افزایش یافته است.

لامبورگینی

به نظر می رسد لامبورگینی بخش عمده‌ای از این موفقیت را مدیون کراس‌اوور اوروس است. همچنین چندی پیش لامبورگینی  اعلام کرده که به سمت الکتریکی‌سازی نیز حرکت خواهد کرد.

لامبورگینی

لامبورگینی طی چهار سال آینده برای توسعه محصولات الکتریکی خود ۱.۵ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این برنامه شامل معرفی نسخه‌های هیبریدی اونتادور، هوراکان و اوروس تا سال ۲۰۲۵ می‌شود.

این شرکت تا سال ۲۰۲۳ اولین محصول هیبریدی خود را معرفی خواهد کرد. همچنین لامبورگینی با حفظ رویکرد پرفورمنس به عنوان اولویت مطلق، سعی کرده دل ماشین بازهای 2 آتشه که از فرایند الکتریکی سازی سوپر اسپرت ها گله مند هستند را هم به دست بیاورد.

آشنایی با 10 خودرو با گران ترین هزینه حمل و نقل

داستان اوراکان/ بررسی لامبورگینی خاص در جزیره کیش

اونتادور بی در و پیکر!/ معرفی لامبورگینی SC20

کلکسیون های رویایی!/ نگاهی به جذاب ترین و ارزشمندترین مجموعه های اتومبیل (قسمت اول)

خشمگین ترین گاو لامبورگینی معرفی شد/ Essenza SCV12 نام محصول جدید لامبورگینی

نفس پیست، هوای خیابان/ مقایسه مک لارن 600LT، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و پورشه ۹۱۱ GT3 RS

رعد و برق لامبورگینی!/ معرفی سیان ، اولین خودروی هیبرید لامبورگینی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی