پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن T7

آشنایی فولکس واگن T7

نسل جدید مینی ون فولکس واگن T7 سالهاست که در حال توسعه است و بالاخره فولکس واگن آنرا رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نسل جدید مینی ون T7 سالهاست که در حال توسعه است و بالاخره فولکس واگن آنرا رونمایی کرد. بزرگترین تغییر T7 را باید در نیرومحرکه آن جستجو کرد که […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

نسل جدید مینی ون فولکس واگن T7 سالهاست که در حال توسعه است و بالاخره فولکس واگن آنرا رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نسل جدید مینی ون T7 سالهاست که در حال توسعه است و بالاخره فولکس واگن آنرا رونمایی کرد. بزرگترین تغییر T7 را باید در نیرومحرکه آن جستجو کرد که یک سامانه پلاگین هیبریدی با عنوان eHybrid است و از یک موتور احتراقی 1.4 لیتری TSI و یک موتور الکتریکی 85 کیلوواتی تشکیل می شود و مجموعأ توان 215 اسب بخار را تولید می کند.

باتری 13 کیلوواتی لیتیوم یونی تعبیه شده در کف کابین، موتور الکتریکی را تغذیه می کنند. 2 موتور احتراقی 1.5 لیتری توربو به توان 134 اسب بخار و 2 لیتری توربو به توان 201 اسب بخار نیز برای آن در نظر گرفته شده است ضمن اینکه موتور توربودیزل 148 اسب بخاری را نیز نباید از قلم انداخت.

T7 وظیفه «مینی ون» بودنش را به خوبی انجام می دهد و فضایی معادل 4053 لیتر را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. صندلی های ردیف دوم و سوم براحتی جدا می شوند و می توان چیدمان مختلفی را برای آنها تدارک دید. صندلی های کاپیتانی ردیف دوم قابلیت چرخش 180 درجه رو به صندلی های ردیف سوم را دارند تا یک فضای کنفرانسی ایجاد شود.

یک سقف پانوراما بزرگ نیز فضای داخلی را بزرگتر از آنچه که هست جلوه می دهد. T7 از تجهیزات رفاهی قابل توجهی نیز بهره می برد که از آن جمله باید به سیستم صوتی 840 واتی با 14 اسپیکر ساخت Harmon Kardon اشاره نمود.

انتهای پیام \

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

مروری بر تاریخچه پراید/ از آمریکا تا ژاپن، از کره تا ایران

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در سال 1399، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

10 چهره تاریخ ساز صنعت خودرو جهان در سال 2020 را بشناسید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی