پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی

مشکل سامانه سیمفا مراکز معاینه فنی رفع شد | صف انتظار در مراکز معاینه فنی تهران وجود ندارد

به گفته مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران، هفته گذشته بدلیل نقص فنی در سامانه سیمفا شاهد ایجاد صف در برخی مراکز بودیم اما در حال حاضر این مشکل رفع شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران با بیان اینکه سعی می کنیم تا کار […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

به گفته مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران، هفته گذشته بدلیل نقص فنی در سامانه سیمفا شاهد ایجاد صف در برخی مراکز بودیم اما در حال حاضر این مشکل رفع شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران با بیان اینکه سعی می کنیم تا کار افزاد مراجعه کننده را با کمترین زمان ممکن انجام دهیم، گفت: هفته گذشته فقط چند ساعت مراکز معاینه فنی غیرفعال بود چراکه همه مراکز معاینه فنی کشور به سامانه «سیمفا» وزارت کشور وصل است و اختلال در این سامانه منجر به بروز مشکل در زمان کوتاهی شد.

وی ادامه داد: شهروندانی که از طریق سامانه اینترنتی، نوبت انجام معاینه فنی خودروهایشان را ثبت کرده باشند در صورت اختلال در یک مرکز معاینه فنی، برای آنها پیامک ارسال می‌کنیم تا زمانی دیگر مراجعه کنند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران با بیان اینکه قطعی برق در این مراکز چندین بار روی داد، ‌ گفت: امسال چند نوبت قطعی برق داشتیم که این قطعی زیاد بلند مدت نبود و اختلالی در کار ما ایجاد نکرد.

وی با بیان اینکه روزانه پنج هزار خودرو به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه می کنند، افزود: در نیمه اول خرداد 70 هزار راننده جهت انجام معاینه فنی خودروهایشان به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه کردند که این آمار نسبت به سال گذشته تغییر قابل توجهی نداشت.

انتهای پیام \ منبع: ایرنا

گسترش قلمرو اتوشناس / تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی و ایرانی در اتوشناس 2

هزینه معاینه فنی خودرو و موتورسیکلت در سال جدید چقدر است؟

سال گذشته 36 درصد خودروها در معاینه فنی رد شدند

اکثر خودروهای تولید داخل استانداردهای 58 گانه محیط زیست را رعایت نمی کنند

امکان اخذ نوبت معاینه فنی خودرو در سامانه تهران من

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی