پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیلی ۲

آشنایی با جیلی پرفیس نسخه Spacetime

شرکت جیلی به تازگی نسخه ویژه از یکی از زبیاترین محصولات خود با نام جیلی پرفیس (Preface) با لقب Spacetime را به بازار معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جیلی پرفیس (Preface) که در چین با نام Xingrui شناخته می‌­شود، یکی از زیباترین محصولاتی است که خودروساز چینی در سال‌های اخیر عرضه کرده […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

شرکت جیلی به تازگی نسخه ویژه از یکی از زبیاترین محصولات خود با نام جیلی پرفیس (Preface) با لقب Spacetime را به بازار معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جیلی پرفیس (Preface) که در چین با نام Xingrui شناخته می‌­شود، یکی از زیباترین محصولاتی است که خودروساز چینی در سال‌های اخیر عرضه کرده است، اما گویا طراحان این شرکت میزان آراستگی فعلی این مدل را کافی ندانسته و به همین دلیل تصمیم به عرضه نسخه‌­ای خاص از این مدل گرفته‌اند.

این نسخه جدید با لقب Spacetime معرفی شده و چهره‌­ای خشن‌تر و اسپرت از جیلی پرفیس به نمایش می­‌گذارد. به نظر می‌­رسد جیلی پرفیس اسپیس‌تایم قرار است تنها با یک رنگ بدنه عرضه شود، که طیفی حاصل از ترکیب رنگ خاکستری با آبی است و با نام عجیب Magnetic Field Pulse یا نبض میدان مغناطیسی معرفی شده تا احتمالاً تداعی‌کننده فضا و اجرام آسمانی باشد.

اجزای کرومی بدنه و برخی قطعات همچون آینه­‌های جانبی با مشکی مات تزئین شده درحالی‌که رنگ قرمز کالیپرهای ترمز از میان پره­‌های رینگ‌های جدید این خودرو خودنمایی می­‌کند. باله لبه صندوق به رنگ مشکی پیانو و خروجی چهارگانه اگزوز، جزء سایر ویژگی­‌های ظاهری این نسخه از سدان جیلی است.

جیلی در فضای کابین این مدل از روکش چرم آلکانترا مشکی برای پوشاندن قطعات مختلف مثل داشبورد، پوشش داخلی درها و اهرم تعویض دنده استفاده کرده است، درحالی‌که ترکیب چرم و آلکانترا روی روکش صندلی­‌ها، حال و هوایی خوشایند به فضای داخلی پرفیس اسپیس‌تایم بخشیده.

استفاده از رنگ سبز نئونی برای دوخت روکش‌ها و نشان CMA روی پشتی صندلی­‌ها و همچنین زرد روشن برای کمربندهای ایمنی، باعث جلوگیری از ایجاد یکنواختی در کابین شده است.

در زیر پیشرانه این نسخه از جیلی پرفیس اتفاق خاصی رخ نداده و همچنان شاهد حضور پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 187 اسب­‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور هستیم که از طریق جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

انتهای پیام \ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی