پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست مدیرعامل سایپا و دادستان

حمایت قوه قضائيه از تمام واحدهای صنعتی و توليدی / تقدير دادستان کل کشور از مديرعامل سايپا برای خروج پرايد از خط توليد

دادستان كل كشور گفت: قوه قضائيه در راستاي تحقق شعار سال: «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» با تمام ظرفيت خود از صنايع و توليدكنندگان داخلی حمايت مي كند و در اين مسير نيز توانسته مشكل دو هزار واحد صنعتی را حل كند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در بازديد […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۳ تیر ۱۴۰۰

دادستان كل كشور گفت: قوه قضائيه در راستاي تحقق شعار سال: «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» با تمام ظرفيت خود از صنايع و توليدكنندگان داخلی حمايت مي كند و در اين مسير نيز توانسته مشكل دو هزار واحد صنعتی را حل كند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در بازديد از گروه خودروسازي سايپا و فعاليت‌های توسعه‌اي كه در اين مجموعه انجام مي شود، اظهار داشت: سايپا، مجموعه‌ای فعال و پويا است كه می‌تواند با تكيه بر توان مهندسان و كارگران خود، بخش قابل توجهي از نياز کشور به خودرو را پاسخ بدهد.

وي با بيان اينكه بازديد از گروه خودروسازي سايپا در هفته قوه قضائيه با دو هدف انجام شد، افزود: نخستین هدف بيان خسته نباشيد به كارگران و مهندسان اين مجموعه خودروساز است و دومين هدف آن شنيدن چالش هايی است كه سايپا در مباحث حقوقی و قضائی دارد و از موانع تولید در این گروه است.

منتظری تصريح كرد: قوه قضائيه حامی تمام صنايع كشور است و براي رفع مشکلات و پشتيباني از آنها از تمام ظرفيت هاي خود استفاده مي كند.

دادستان كل كشور با اشاره به اينكه در دو سال اخير توانسته ايم مشکل بیش از دو هزار مركز صنعتي را رفع كنيم و براي ادامه اين روند آمادگي لازم را داريم، تصريح كرد: هر صنعت و توليدي كه مي تواند به اقتصاد كشور كمك كند، قوه قضائيه از آن حمايت مي كند تا فعاليت هاي آن مجموعه روان و بدون مشكل شود.

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم در دولت سيزدهم كه كمتر از دو ماه آينده فعاليت خود را آغاز مي كند، سطح هماهنگي ها و همكاري ها بيشتر شود تا با سرعت بيشتري بتوان فضاي توليد را تسهيل و مشكلات توليدكنندگان را حل كرد.

منتظري گفت: در بازديدي كه از مجموعه سايپا داشتم از مديرعامل اين مجموعه خواستم كه نسبت به ارتقاء سطح استانداردهاي موجود و ايمن سازي خودروها تلاش بيشتري انجام دهند؛ چرا كه توجه به اين امر باعث مي شود كه مردم بيش از گذشته به صنعت خودروسازي كشورمان اعتماد كنند.

بازدید از سایپا

وي با بيان اينكه صنعت خودرو بايد به گونه اي فعاليت كند كه مردم نسبت به خودروي ايراني هيچ گلايه و انتقادي نداشته باشند، افزود: انصافا گروه خودروسازي سايپا نسبت به گذشته توسعه خوبي پيدا كرده است و اين امرقابل تقدير است.

دادستان كل كشور گفت: براي آنكه رشد و توسعه صنعت خودرو مضاعف شود توصيه مي كنم كه شركت هاي خودروسازي سطح تعامل خود را افزايش دهند تا بتوان به سمت خودكفايي رفت و تحريم هاي ظالمانه را بي اثر كرد و همچنين در صورت همكاري مشترك مي توان رشد كيفي را در توليد خودروهاي داخلي پيش از گذشته ديد.

وي گفت: از مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تقدير و تشكر مي كنم كه طي سال هاي سخت تحريم توانست گروه خودروسازي سايپا را در مسير رشد و توسعه قرار دهد و ضمن طراحي و توليد خودروهاي جديد، خودروي پرايد را از خط توليد اين مجموعه حذف كند.

وي افزود: ايران با سخت ترين و ظالمانه ترين تحريم ها روبرو است و از طرفي نمي توان به قول و وعده هايی كه آنها در مذاكرات مي دهند اعتماد كرد چرا كه آنها به تعهدات خود پايبند نيستند لذا تنها راه نجات اقتصاد كشور تکیه بر اقتصاد مقاومتي است و اين امر زماني حاصل مي شود كه صنايع كشور به خصوص صنعت خودرو با تكيه بر نيروي مهندسان جوان خود رشد كنند.

انتهای پیام/

بازدید دادستان کل کشور از سایپا

مجلس حامی تقویت صنعت خودروی کشور است/ تصميم مهم مديران سايپا براي كمك به رشد توليد

امضای تفاهم نامه همکاری گروه سایپا و بانک پارسیان

اقدام سایپا در دوران تحریم قابل تقدیر است/ سايپا اجازه توقف توليد در دوران تحريم را نداد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی