پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سید جواد سلیمانی

تولید انبوه آریا و اطلس از نیمه دوم سال جاری آغاز می شود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از آغاز تولید انبوه خودروهای آریا و اطلس، از نیمه دوم سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به رشد 15 درصدی تولید در گروه خودروسازی سایپا گفت: میزان تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۹ تیر ۱۴۰۰

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از آغاز تولید انبوه خودروهای آریا و اطلس، از نیمه دوم سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به رشد 15 درصدی تولید در گروه خودروسازی سایپا گفت: میزان تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته و تا پایان خردادماه، 100 هزار خودرو تحویل مشتریان داده شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: در راستای توسعه و تنوع محصولات، خودرو اطلس به زودی رونمایی و در نیمه دوم سال تولید انبوه آن انجام می‌شود؛ هم زمان با این اتفاق خودروی شاهین اتوماتیک نیز رونمایی خواهد شد که قطعا این خودرو برای جانبازان عزیز بسیار مناسب است.

سلیمانی با بیان اینکه تولید انبوه خودروی آریا از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد، اشاره کرد: 60 قطعه حساس خودرو تولید شده است که این امر منجر به صرفه جویی 150 میلیون دلاری در مجموعه سایپا شده است.

انتهای پیام

استفاده از فناوری خودرو متصل برای اولین‌بار در صنعت خودرو کشور / سایپا در سه سال آینده یک میلیون خودرو متصل تولید و عرضه می‌کند

عرضه ۳۰ هزار دستگاه خودرو به مشمولین واجد شرایط معرفی شده از سوی بنیاد شهید

افزايش ۲۵ درصدي تحويل محصولات سایپا به مشتریان/ براي تاخير در تحويل برخی خودروها از مردم عذرخواهي مي كنیم

حمايت هاي قوه قضائيه از توليد به نتيجه رسيده است/ تشكيل اتاق داوري و حل اختلاف احتمالي با مشتريان در سايپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی