پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل گروه بهمن

تقویت توانمندی داخلی و رفع موانع تولید، مسیر توسعه صنعت کشور است

به گفته مدیر عامل گروه بهمن، رفع مواند تولید، تعامل بیشتر دولت با بخش خصوصی و ایجاد فرصت برای استفاده از نخبگان و دانشگاهیان در حوزه بخش صنعت می تواند نقش قابل توجهی در توسعه همه جانبه در کشور داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن روز چهارشنبه […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۰ تیر ۱۴۰۰

به گفته مدیر عامل گروه بهمن، رفع مواند تولید، تعامل بیشتر دولت با بخش خصوصی و ایجاد فرصت برای استفاده از نخبگان و دانشگاهیان در حوزه بخش صنعت می تواند نقش قابل توجهی در توسعه همه جانبه در کشور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن روز چهارشنبه به مناسبت روز صنعت و معدن گفت: از آنجا که صنعت و معدن مهمترین موتور محرکه اقتصاد کشور است، لازم است در این بخش شناخت عمیق و اتکا بیشتری به توانایی های داخلی داشته باشیم تا با نگاهی اندیشمندانه در مسیر آینده ای روشن حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به صنعت در کشور باعث رشد بالندگی اقتصاد کشور می شود، افزود: در شرایط فعلی که تحریم های ظالمانه درصدد خاموش کردن صنعت کشور است باید توجه بیشتری به تولیدات داخلی داشته باشیم و توانمندسازی و توسعه بخش خصوصی نیز می تواند کشور را در شرایط کنونی نجات دهد.

به گفته مدیر عامل گروه بهمن، رفع مواند تولید، تعامل بیشتر دولت با بخش خصوصی و ایجاد فرصت برای استفاده از نخبگان و دانشگاهیان در حوزه بخش صنعت می تواند نقش قابل توجهی در توسعه همه جانبه در کشور داشته باشد.

علیمرادلو تاکید کرد: راهکار برون رفت از مشکلات کنونی تقویت ساخت داخل و تولید قطعات وارداتی با تکیه بر توانمندی نیرو‌های مستعد و پرتلاش داخلی است. در این مسیر گروه بهمن به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی داخلی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

علیمرادلو همچنین روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعت گران، معدن کاران، کارآفرینان، تولیدکنندگان و کارگران کشور و هم چنین همکاران در گروه بهمن که با تلاش خود نقش مهم و اساسی در صنعت خودرو دارند؛ تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که بتوان در سال 1400 با محصولات متنوع تر انتظارات مشتریان هموطنان عزیز را بر آورده کنیم.

دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده و اختصاص این روز، فرصت مناسبی است تا به مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن توجهی ویژه شود.

انتهای پیام

تصویر دختران بسکتبالیست روی بیلبوردهای تبلیغاتی گروه بهمن

رشد 55 درصدی تولید محصولات بهمن دیزل

گروه بهمن یک گروه منسجم در خودروسازی به شمار می رود

فروش نقدی اعتباری محصولات بهمن دیزل تا پانزدهم تیر ادامه دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی