پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام 315 پلاس

شرایط ویژه فروش ام وی ام 315 پلاس به مناسبت 9 امین سال تولید

شرکت مدیران خودرو برای هاچ بک محبوب خود در بازار کشور شرایط ویژه فروش در نظر گرفته که با پرداخت 30 درصد قیمت خودرو ، اقساط 5 ساله و بهره مناسب 15 درصد قابل خریداری است . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ام وی ام 315 به عنوان هاچ بک زیبای مدیران خودرو شناخته […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۳ تیر ۱۴۰۰

شرکت مدیران خودرو برای هاچ بک محبوب خود در بازار کشور شرایط ویژه فروش در نظر گرفته که با پرداخت 30 درصد قیمت خودرو ، اقساط 5 ساله و بهره مناسب 15 درصد قابل خریداری است .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ام وی ام 315 به عنوان هاچ بک زیبای مدیران خودرو شناخته میشود که نزدیک به یک دهه از معرفی نسل نخست آن در بازار ایران می گذرد و توانست به فروش بسیار موفقی دست یابد.

از ویزگی های مثبت این هاچ بک میتوان اندازه ابعاد داخلی بزرگ و راحت در مقایسه با سایر رقبا ، طراحی زیبای بدنه ، امکانات مناسب رفاهی و ایمنی اشاره نمود و همین امر باعث حضور موفق 315 در طول نزدیک به 1 دهه حضور در بازار ایران شده است.

نسل جدید 315 سال گذشته با تغییرات ظاهری ، داشبورد کاملا جدید، گیربکس اتومات، سانروف برقی ،فرمان برقی و سیستم پایداری الکترونیکی بهره میبرد که در مجموع یک هاچ بک زیبا و مجهز میباشد که با توجه به شرایط ویژه فروش میتواند مورد انتخاب واقع گردد.

انتهای پیام/

انتخاب چری تیگو 8 پرو به عنوان محبوب ترین شاسی بلند چینی در بازار روسیه

قیمت خودروهای داخلی در بازار و کارخانه | قیمت ام وی ام X۵۵ اکسلنت اسپرت

تیگو 8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی می آید ؟

هت‌ تریک اتوخسروانی در کسب رتبه‌های برتر فروش چری، MVM و خدمات پس از فروش مدیران خودرو

تیگو 5 توربو در قالب یک نسخه محدود می آید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی