پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلیت اتوبوس

تشدید نظارت پلیس راه بر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی در تهران

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در اجرای طرح برخورد با تخلفات ناوگان عمومی مسافربری نیز تاکنون با تخلفات ده‌ها دستگاه اتوبوس مسافربری برخورد شده و از ادامه سفر برخی از این اتوبوس ها نیز جلوگیری شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره نظارت پلیس راه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۴ تیر ۱۴۰۰

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در اجرای طرح برخورد با تخلفات ناوگان عمومی مسافربری نیز تاکنون با تخلفات ده‌ها دستگاه اتوبوس مسافربری برخورد شده و از ادامه سفر برخی از این اتوبوس ها نیز جلوگیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره نظارت پلیس راه تهران بزرگ بر ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: حدود نیمی از سفرهای اتوبوسی در کشور از تهران یا به مقصد تهران انجام می‌شود. همچنین چهار پایانه اتوبوسرانی در تهران داریم که این اتوبوس‌ها در آنها تردد دارند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز دستور ویژه به پلیس راه صادر کردیم تا بر اساس آن نسبت به کنترل و مراقبت ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام شود. همچنین تاکید شد تا آموزش های بیشتر برای رانندگان و کمک رانندگان نیز ارائه شده و مراقبت های فنی از همان مقصد و در پایانه‌ها انجام شود، تا خدایی ناکرده دیگر شاهد تکرار مواردی مشابه آنچه که برای اتوبوس سربازان و خبرنگاران رخ داد نباشیم. البته این دو اتوبوس هیچ کدام ارتباطی با تهران نداشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با تخلفات ناوگان عمومی مسافربری نیز تاکنون با تخلفات ده‌ها دستگاه اتوبوس مسافربری برخورد شده و از ادامه سفر برخی از این اتوبوس ها نیز جلوگیری شده است.

انتهای پیام \ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی