پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار قطعات و لوازم یدکی خودرو

کشف ۹ هزار دستگاه لوازم یدکی قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: بیش از ۹ هزار دستگاه لوازم یدکی قاچاق کشف و ضبط شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از 9 هزار دستگاه لوازم یدکی قاچاق خبر داد. وی گفت: برابر اطلاع از انبار و نگهداری لوازم یدکی قاچاق […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۱ تیر ۱۴۰۰

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: بیش از ۹ هزار دستگاه لوازم یدکی قاچاق کشف و ضبط شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از 9 هزار دستگاه لوازم یدکی قاچاق خبر داد.

وی گفت: برابر اطلاع از انبار و نگهداری لوازم یدکی قاچاق در ملکی مسکونی در خیابان امام خمینی، ماموران این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم به محل اعزام شدند و پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس مشاهده کردند که مقداری لوازم یدکی خودرو (تسمه تایم) خارجی در محل وجود دارد.

سرهنگ گودرزی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد کالا‌ها بدون مشخصات و اسناد مثبته گمرکی و مشخصات ثبت شده بر روی آن‌ها تقلبی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه تعداد سه دستگاه شابلون زن هم در محل موجود بود اشاره کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالا‌ها از چین به تهران منتقل شده و با توجه به اینکه تسمه تایم‌های چینی بدون کیفیت بوده و در بازار خریدار ندارد، اقدام به تغییر مارک آن‌ها را با دستگاه شابلون به مارک‌های معتبر محصول کشور‌های کره و اتحادیه اروپا و فروش در بازار می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در رصد اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالکان کالا‌ها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالکان کالا‌ها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 35 میلیارد ریال اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام \

قیمت لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰

قیمت لوازم مصرفی پژو 206 و ام وی ام 315

فساد در پی انحصار موجود در بازار لوازم یدکی/ واردات 50 درصد قطعات خودرو در اختیار 7 نفر است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی