پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و

بلندقامتان قلدر در سال ۲۰۲۱! | از قصر متحرک تا دور بازو آرنولد

سایت Car and Driver با توجه به میزان قدرت تولید شده توسط پیشرانه تعدادی از خودروهای SUV، لیستی تحت عنوان قدرتمندترین خودروهای شاسی بلند تنظیم کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در سال ۲۰۲۱ طیف چشمگیری از خودروهای SUV و کراس اوور با موتور‌های قدرتمند به بازار خودروی دنیا معرفی شدند و مشتریان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۱ تیر ۱۴۰۰

سایت Car and Driver با توجه به میزان قدرت تولید شده توسط پیشرانه تعدادی از خودروهای SUV، لیستی تحت عنوان قدرتمندترین خودروهای شاسی بلند تنظیم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در سال ۲۰۲۱ طیف چشمگیری از خودروهای SUV و کراس اوور با موتور‌های قدرتمند به بازار خودروی دنیا معرفی شدند و مشتریان برند‌های مختلف استقبال بسیاری از این نوع خودرو‌ داشتند.

سایت Car and Driver با توجه به میزان اسب بخار تولید شده توسط موتور‌های این نوع از اتومبیل‌ها، فهرستی از قدرتمندترین گروه اتومبیل‌های متعلق به این دسته‌ها را تهیه کرده است.

در راس این فهرست رولزرویس کولینان قرار دارد که با موتوری که ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد به بازار عرضه شد.

در جایگاه بعد مرسدس-AMG GLE63 S در فهرست قدرتمندترین اتومبیل‌ها در گروه‌های SUV و کراس اوور قرار گرفت که موتورش توانایی تولید ۶۰۳ اسب بخار نیرو را دارد.

در این فهرست Alpina XB7 هم به چشم می‌خورد که موتوری با ۶۱۲ اسب بخار دارد.

ب ام و

رتبه بعدی متعلق به BMW X5 M Competition و X6 M Competition است که با قدرت تولید موتور ۶۱۷ اسب بخار از قدرتمندترین اتومبیل‌ها در گروه‌های SUV و کراس اوور‌ها هستند.

ب ام و ایکس ۶

در جایگاه بعد بنتلی بنتایگا اسپید است که موتورش ۶۲۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

بنتلی بنتایگا

رتبه بعدی لامبورگینی اوروس با قدرت تولید ۶۴۱ اسب بخار در میان قدرتمندترین خودرو‌ها در گروه SUV و کراس اوور به چشم می‌خورد.

لامبورگینی اوروس

در این فهرست Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid به عنوان قدرتمندترین اتومبیل در گروه‌های SUV و کراس اوور‌ها قرار داشت و موتور آن ۶۷۰ اسب بخار قدرت ارائه می‌کرد.

پورشه کاین

سپس جیپ Grand Cherokee Trackhawk نیز قرار دارد که با موتوری تجهیز شده که می‌تواند ۷۰۷ اسب بخار قدرت تولید کند.

جیپ

در پایان این فهرست نیز دوج Durango SRT Hellcat قرار دارد که سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد و به موتوری مجهز است که ۷۱۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

دوج دورانگو (4)

انتهای پیام \ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی