پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تارا ایران خودرو

خودروي تارا نتيجه اعتماد ايران خودرو به صنعت قطعه سازي كشور است/ بازار خودرو در انتظار تارا

دبير انجمن صنايع همگن نيرو محركه و قطعه سازي كشور، با اشاره به عمق بالاي ساخت داخل محصول تارا گفت: استفاده از ظرفيت قطعه سازان داخلي با رعايت استانداردهاي بين المللي باعث توليد خودروي با كيفيت در كلاس جهاني شد كه امكان حضور اين خودرو در بازارهاي جهاني را فراهم خواهد كرد. آرش محبي نژاد […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۶ تیر ۱۴۰۰

دبير انجمن صنايع همگن نيرو محركه و قطعه سازي كشور، با اشاره به عمق بالاي ساخت داخل محصول تارا گفت: استفاده از ظرفيت قطعه سازان داخلي با رعايت استانداردهاي بين المللي باعث توليد خودروي با كيفيت در كلاس جهاني شد كه امكان حضور اين خودرو در بازارهاي جهاني را فراهم خواهد كرد.

آرش محبي نژاد دبير انجمن صنايع همگن نيرو محركه و قطعه سازی در گفت و گو با پایگاه خبری جوان خودرو  اظهار کرد: الهام گرفتن از طرح يوز ايراني در طراحي مدرن و به روز اين خودرو در كنار طراحي ظاهري با شكوه، از نقاط قوت اين خودرو است كه سبب افزايش استقبال از اين خودرو در بازار خواهد شد.

وي با بيان اين‌كه تداوم در كيفيت، رمز موفقيت خواهد بود، افزود: عرضه مدوام و استفاده از قطعات باكيفيت شركت هاي معتبر قطعه سازي و همچنين تجهيز و توسعه خدمات پس از فروش رمز ماندگاري و افزايش فروش اين خودرو در بازار خواهد بود.

دبير انجمن صنايع همگن نيرو محركه و قطعه سازی كشوربه ارتقا و تنوع مدل اين محصول اشاره كرد و گفت: با توجه به اين‌كه ظرفيت هاي قطعه سازان كشور فراهم است، ايران خودرو در گام هاي بعدي با عرضه مدل هاي اتوماتيك و كراس اور به نياز مشتريان پاسخ لازم را بدهد.

محبي نژاد ادامه داد: اين خودرو نتيجه خودباوري و اعتماد به صنعت قطعه سازي بود و ما با ميثاق نامه اي كه با ايران خودرو به امضا رسانديم، آمادگي لازم را براي همكاري و تعامل براي توليد اين محصول را اعلام كرديم و از ظرفيت هاي خطوط توليد خود براي اين توليد اين خودروي محبوب استفاده خواهيم كرد.

دبير انجمن صنايع همگن و نيرومحركه و قطعه سازي كشور، افزود: با توجه به ميثاق نامه امضا شده براي افزايش توليد قطعات، تزريق و تامين منابع مالي به موقع به شركت هاي قطعه سازي در اولويت قرار گيرد تا شاهد افزايش توليد در راستاي پاسخگويي به نياز مشتريان و تامين نياز بازار باشيم.

وي در پايان گفت: اين خودرو در مقايسه با محصولات هم كلاس و مشابه سرآمد بوده و از آزمون هاي مختلف سربلند بيرون آمده است. تارا از استانداردهاي سختگيرانه اي عبور كرده و قطعا مورد پسند مشتريان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام |

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی