پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محدودیت تردد

تداوم محدودیت های ترافیکی | خروج از شهرهای قرمز ممنوع!

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، محدودیت‌های ترافیکی همچنان ادامه دارد و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج از این شهرها به سراسر کشور ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره وضعیت تردد خودروها با توجه به پایان رسیدن تعطیلات 6 روزه در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۴ مرداد ۱۴۰۰

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، محدودیت‌های ترافیکی همچنان ادامه دارد و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج از این شهرها به سراسر کشور ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره وضعیت تردد خودروها با توجه به پایان رسیدن تعطیلات 6 روزه در استان های تهران و البرز اظهار کرد: اکنون محدویت در 14 نقطه مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز برداشته شد و کنترل محدودیت های ترافیکی به صورت سیستمی و هوشمند انجام می شود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: همچنان ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی و بالعکس ادامه دارد زیرا از تصمیمات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است و در حال اجرای طرح محدودیت های کرونایی در موج پنجم این بیماری هستیم و تردد بین شهرهای نارنجی و قرمز در واقع ممنوع است.

سردار حسینی افزود: در تعطیلات 6 روزه در استان تهران و البرز 14 نقطه از مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز همکاران ما مستقر بودند و از خروج پلاک های بومی و همچنین ورود پلاک های غیربومی جلوگیری می کردند.

جانشین پلیس راهور ناجا ادامه داد: به رغم تاکیداتی که پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و این موضوع که باید هموطنان از سفرهای غیرضروری و ترددهای غیرضروری در واقع خودداری کنند، متاسفانه شاهد بودیم که بیش از 470 هزار مورد تخلف توسط دوربین ها و همکاران ما ثبت و اعمال قانون شد.

سردار حسینی تاکید کرد: جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و 500 هزار تومانی برای شهرهای نارنجی نیز اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها برقرار است، گفت: در روزها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان این است که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام \ منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی