پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا

موتور تسلا جانی دوچندان گرفت | رشد ۱.۱ میلیارد دلاری سود تسلا

طبق گزارش عملکرد شرکت تسلا که به تازگی توسط این شرکت منتشر شده، سود تسلا طی 3 ماهه دوم برای اولین بار از 1 میلیارد دلار فراتر رفته و 10 برابر دوره مشابه سال گذشته شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی آمریکایی تسلا عملکرد سه ماهه دوم خود را منتشر کرد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ مرداد ۱۴۰۰

طبق گزارش عملکرد شرکت تسلا که به تازگی توسط این شرکت منتشر شده، سود تسلا طی 3 ماهه دوم برای اولین بار از 1 میلیارد دلار فراتر رفته و 10 برابر دوره مشابه سال گذشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی آمریکایی تسلا عملکرد سه ماهه دوم خود را منتشر کرد که نشان می‌داد سود این شرکت در این 3 ماهه برای اولین بار از 1 میلیارد دلار فراتر رفته و 10 برابر دوره مشابه سال گذشته شده است.

همچنین این خودروساز بزرگ اعلام کرد دارایی‌های مرتبط با بیت‌کوین این شرکت به 23 میلیون دلار می‌رسد.

سهام شرکت تسلا به دنبال انتشار این گزارش 2 درصد جهش کرد.

به این ترتیب به هر سهم تسلا 1.45 دلار سود تعلق گرفت در حالی که کارشناسان رفینیتیو پیش‌بینی کرده بودند سود هر سهم تسلا حداکثر به 98 سنت برسد.

این گزارش نشان داد سود شرکت تسلا در این 3 ماهه به 1.14 میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که سود خالص تسلا در 3 ماهه اول سال قبل به 104 میلیون دلار رسیده بود.

درآمد تسلا از خودروسازی در این بازه به 10.82 میلیارد دلار رسید در حالی که درآمد حاصل از فروش خدمات به 951 میلیون دلار و درآمد حاصل از تجارت انرژی این شرکت به 801 میلیون دلار رسید.

انتهای پیام \ منبع: مهر

آشنایی با قصرهای متحرک سال ۲۰۲۱ | از ولوو تا تسلا

رشد چشمگیر فروش خودروهای انرژی جدید (NEV) طی ۵ سال آینده در چین

ممنوعیت ورود خودروهای تسلا به ساختمان های دولتی چین!

سقوط آزاد ثروت ماسک/ مدیرعامل تسلا در کورس ثروت جاماند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی