پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک

شاید لاستیک گران شود!

به گفته سخنگوی انجمن صنعت تایر، با توجه به هزینه های تولید احتمالاً در شهریورماه امسال افزایش قیمت در تایر اجرایی شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مصطفی تنها به عنوان سخنگوی انجمن صنعت تایر گفت: برای تولید باید زیر ساخت های لازم فراهم باشد در غیر این صورت تولید با ضرر است. در […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۶ مرداد ۱۴۰۰

به گفته سخنگوی انجمن صنعت تایر، با توجه به هزینه های تولید احتمالاً در شهریورماه امسال افزایش قیمت در تایر اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مصطفی تنها به عنوان سخنگوی انجمن صنعت تایر گفت: برای تولید باید زیر ساخت های لازم فراهم باشد در غیر این صورت تولید با ضرر است. در بخش تایر تولیدکنندگان با دستگاه های مختلفی کار می کنند که با قطعی برق زیان زیادی عاید تولید کننده می‌شود.

وی افزود: کارخانجات در برخی از موارد از برق اضطراری آنهم برای جلوگیری از مسدود شدن خط تولید استفاده می کنند اما در مجموع ضایعات کارخانجات به دلیل قطعی برق افزایش یافته و حتی واحدها با خرابی ماشین آلات هم روبه رو شده اند.

تنها بیان کرد: به نظر می رسد مسئولین باید فکر اساسی برای صنایع تولیدی کشور آنهم با قطعی برقی کنند در غیر این صورت تولید اصلا برای تولیدکنندگان صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

سخنگوی انجمن صنعت تایر تأکید کرد : البته تولیدکنندگان تا حد توان مشغول تولید هستند و نمی گذارند اختلالی در بازار به وجود آید اما با توجه به هزینه های تولید احتمالاً در شهریورماه امسال افزایش قیمت در تایر اجرایی شود.

انتهای پیام \ منبع: تسنیم

افزایش ۲۰ درصدی تولید لاستیک سنگین در کشور

لاستیک خودروهای سنگین گران نشده است

فاصله ۶۰۰ هزار حلقه ای تا رسیدن به خودکفایی در تولید لاستیک های سنگین

رشد تولید تایر در کشور

تاثیر گرمای هوا بر لاستیک خودرو و راه کارهای کاهش استهلاک تایر در فصل تابستان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی