پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز ۱

هیولای محافظ وارد می شود | آشنایی با مرسدس بنز S680 Guard 4Matic

مرسدس بنز این بار با عرضه یک خودرو فوق لوکس مناسب برای حفاظت و جابجایی افراد مشهور و سیاسی تحت عنوان گارد شگفتی آفرید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این طور که پیداست دل کندن از پیشرانه V12 برای مرسدس بنز سخت است مجددا شاهد عرضه یک خودرو فوق لوکس با این پیشرانه توسط […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ مرداد ۱۴۰۰

مرسدس بنز این بار با عرضه یک خودرو فوق لوکس مناسب برای حفاظت و جابجایی افراد مشهور و سیاسی تحت عنوان گارد شگفتی آفرید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این طور که پیداست دل کندن از پیشرانه V12 برای مرسدس بنز سخت است مجددا شاهد عرضه یک خودرو فوق لوکس با این پیشرانه توسط این شرکت آلمانی هستیم.

هیولای مرسدس بنز S680 Guard 4Matic نام دارد همانطور که می بینید کلمه گارد این پیام را به شما ذهن شما می دهد که این خودرو ضد گلوله بوده و به واسطه همین عبارت می تواند گزينه شماره یک مدیران بزرگ، افراد مشهود و البته رجل سیاسی کشورها باشد.

طبق معمول، اطلاعات دقیق مربوط به این خودرو ضدگلوله منتشر نمی‌شود. تنها می‌دانیم که این خودرو بر اساس نسخه LWB نسل جدید مرسدس‌بنز S کلاس ساخته شده و از نظر استاندارد خودروهای ضدگلوله به سطح ایمنی VR10 دست پیدا کرده است. این سطح حفاظت یعنی سرنشیان مرسدس فوق کاملاً در برابر حملات ناشی از سلاح‌های سبک ایمن هستند. شرکت برای این کار از شیشه‌های چند لایه با روکش پلی‌کربنات استفاده کرده که ضخامتی یک سانتی‌متری دارد.

مرسدس‌بنز S680 گارد مجهز به تایرهای ران‌فلت است که در صورت سوراخ شدن نیز قابلیت حرکت دارند. این فناوری به ویژه در زمان بحرانی و حمله بی‌اندازه حیاتی است و به راننده کمک می‌‌کند که از شرایط خطر بگریزد. آپشن‌هایی مانند سیستم آتش خاموش‌کن و سیستم تزریق هوای تازه (مخصوص حملات با گازهای شیمیایی) برای این مرسدس‌بنز با پرداخت پول بیشتر قابل سفارش است.

مرسدس بنز ۵

این خودرو بر حسب سفارش مشتری می‌تواند به صورت 4 یا 5 صندلی ساخته شود که از این حیث به S کلاس فول‌آپشن شباهت دارد. البته خواص زره‌پوشی این خودرو باعث نشده که ویژگی‌های لوکس‌گرایانه آن مخفی بماند. چرم مرغوب و تریم چوب هم‌چنان داخل کابین آن مشاهده می‌شود.

مرسدس‌بنز S680 گارد دارای یک پیشرانه 6 لیتری V12 دو توربو است که قدرتی معادل 612 اسب‌بخار را فراهم می‌کند. ساخت هر یک از این خودروها 51 روز زمان نیاز دارد و قیمت پایه آنها نیز چیزی حدود 650 هزار یورو است.

انتهای پیام \ منبع: باما

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

این خودروهای نحس!/ افراد مشهوری که تصادف رانندگی آن ها را به کام مرگ کشاند

هر گردی گردو نیست!/ داستان یک مرسدس بنز افسانه ای

تاریخ انقضا پیشرانه های بنزینی در مرسدس بنز اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی