پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی در نمایندگی پرشیا خودرو 102 شریعتی

نمایندگی پرشیا خودرو ” کد 102 شریعتی” به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین نمایندگی های شرکت پرشیا خودرو، برای اولین بار در ایران از تاریخ 9 الی 14 مرداد ماه اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها شرکت ارائه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

نمایندگی پرشیا خودرو ” کد 102 شریعتی” به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین نمایندگی های شرکت پرشیا خودرو، برای اولین بار در ایران از تاریخ 9 الی 14 مرداد ماه اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده خدمات خودروهای ب ام و و مینی در ایران، برای اولین بار جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی را در نمایندگی کد 102 این مجموعه واقع در خیابان شریعتی برگزار نموده است و علاقمندان به برند مینی می توانند با حضور در این جشنواره با بهترین شرایط نقد و اعتباری اقدام به خرید خودروهای مینی نمایند.

در این جشنواره امکان خرید اعتباری انواع خودروهای مینی با پیش پرداخت های30، 40، 50 و 60 درصد و با بازپرداخت طولانی مدت در اقساط 12 ،24 و 36 ماهه به انتخاب مشتری و برای همه خریداران فراهم است.

علاقمند می توانند جهت بازدید از خودروها موجود در جشنواره، در روزهای شنبه الی پنجشنبه (9 تا 14 مردادماه) از ساعت 8 الی 19 به محل نمایندگی 102 پرشیا خودرو واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از خیابان بهار شیراز، نبش کوچه گوهر مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 1885 نمایندگی کد 102 پرشیا خودرو شریعتی ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

تخفیف ویژه در بخش خرید تایر و باتری پرشیا خودرو

تخفیف های استثنائی در طرح تابستانی خدمات پس از فروش پرشیا خودرو

معرفی نسل جدید ب ام و سری 2 / حرکت خلاف جهت در مسیر زیبایی!

تخفیف های ویژه خدمات صافکاری و نقاشی در نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی